خبرگزاری کار ایران

تاجیک:

نظارت مستقیم بیمه‌شدگان و عدم تغییر نرخ حق بیمه کارگران از نیازهای جامعه کارگری است

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۵۳۶

رییس مجمع کارگران استان تهران، گفت: تغییر ساختار سازمان تامین اجتماعی، نظارت مستقیم بیمه‌شدگان، عدم تغییر نرخ حق بیمه کارگران و عدم تغییر شرایط را در کارهای سخت و زیان آور را ازجمله نیازهای جامعه کارگری برشمرد.

به گزارش ایلنا، «محمدرضا تاجیک» در اولین نشست منطقه‌ای تشکل‌های صنفی کارگری با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران تامین اجتماعی، گفت: برای حصول نتیجه در این نشست‌ها می‌بایست مشکلات مطرح شده پس از بررسی و راهکار مناسب جهت رفع آنها به اطلاع تشکل‌های کارگری در کلیه استان‌ها برسد.

رئیس مجمع کارگران استان تهران اهم مشکلات کارگری را در این نشست امنیت شغلی، معیشت، تامین اجتماع، تشکل یابی عنوان کرد.

نماینده مجمع عالی کارگران جمهوری اسلامی ایران در شورای عالی کار اولین درخواست خود را با برگزاری منظم جلسات شورایعالی کار مطرح نمود.

این فعال کارگری، ادامه داد: با توجه به تاکید تشکلات کارگری برای امنیت شغلی و مطرح شدن قید زمان در تبصره یک ماده هفت در هیات دولت، پیگیری و رایزنی هر چه بیشتر وزیر را جهت به نتیجه رساندن این طرح خواستار شد.

عضو کمیته مزد شورای‌ عالی کار، برگزاری جلسات کمیته مزد را برای بررسی سبد معیشت و بروز رسانی آن را باتوجه به افزایش قیمت‌ها در اقلام خوراکی و مسکن و همچنین بازنگری دستمزد کشور جهت بهبود معیشت کارگران را از واجبات کارگران دانست.

عضو هیات مدیره مجمع عالی نمایندگان جمهوری اسلامی ایران با توجه به حضور مدیرعامل محترم و مدیران ارشد تامین اجتماعی در استانها در این نشست نیاز جامعه کارگری را در شرایط کنونی، تغییر ساختار سازمان تامین اجتماعی، نظارت مستقیم بیمه‌شدگان، عدم تغییر نرخ حق بیمه کارگران در شرایط موجود و عدم تغییر شرایط را در کارهای سخت و زیان آور عنوان نمود.

تاجیک ضمن درخواست جلسات منظم و همگن با تشکلات عالی صنفی کارگری جهت رفع مشکلات و همچنین برگزاری جلسات در استانها ،اظهار امیدواری کرد که این نشست بتواند گوشه ای از مشکلات کارگران را برطرف نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز