خبرگزاری کار ایران

ادامه ماجرای انتقال یک فعال صنفی پرستاران از بیمارستان به درمانگاه؛

جواد توکلی: اگر جابجایی من صرفا امری تشکیلاتی است، چرا مزایای مزدی‌ام کاهش یافته؟

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۳۷۵

سیدجواد توکلی در پاسخ به توضیحات مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی می‌گوید: جابجایی ناخواسته‌ی من باعث کاهش مزایای مزدی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چندی پیش در پی بازدید مسئولین پرستاری تامین اجتماعی در مشهد به صورت غیرمترقبه طی حکمی جواد توکلی، بهیار بیمارستان فارابی و عضو خانه پرستار و عضو نظام پرستاری مشهد به درمانگاهی منتقل شد. این درحالی است که به گفته پرستاران این روند که فردی در سال‌های پایان خدمت از بیمارستان به درمانگاه منتقل شود، امری غیرمعمول است.

این پرستار طی فعالیت در سازمان نظام پرستاری مشهد در نامه‌ها و مذاکراتی در خصوص اجرای قانون ارتقای بهره‌وری، اجرای قانون بازنشستگی پرستاران ذیل مشاغل سخت و زیان‌آور و حذف طرح قاصدک انجام داده بود، پیگیر مطالبات پرستاران بوده است.

چندی بعد در جوابیه مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی در پاسخ به درخواست پرستاران مبنی بر بازگشت این فعال صنفی پرستار به بیمارستان فارابی در این خصوص توضیح داده و نوشت: «این مدیریت به منظور افزایش بهره‌وری، چرخش و توزیع عادلانه نیروهای انسانی طبق روال اداری و براساس برنامه‌های مدون و وظایف تشکیلاتی، محل خدمت کارکنان خود را تعیین می‌کند تا در قالب مدیریت نیروهای انسانی خود به وظیفه و رسالت اصلی سازمان که ارائه خدمات سلامتی به بیماران و به تبع آن کسب رضایت حداکثری آنان است، دست پیدا نماید. با عنایت به مطالب پیش گفته از ماه‌های قبل چرخش نیروهای انسانی در مشاغل مختلف همچون دندانپزشکان، داروسازان، پرستاران و حتی روسای محترم مراکز درمانی در دستور کار قرار داشت که برای تمام افراد مذکور محل خدمت جدید در محدود جغرافیایی شهر مشهد تعیین و نامبردگان شروع به کار نمودند. بر این اساس ۹ نفر از همکاران عزیز گروه پرستاری (پرستار، بهیار و ...) نیز تعیین محل خدمت شدند تا هم شاهد استفاده از تجارب و مهارت‌های آنان در سطح مراکز درمانی بوده و هم فرصت کسب تجارب و مهارت‌های بیشتری برای سایر همکاران ایجاد گردد.»

حالا سیدجواد توکلی در مورد توضیحات مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی می‌گوید: اگر جابجایی اینجانب صرفا یک امر تشکیلاتی و اداری بوده و جهت استفاده از تجربیات اینجانب در سایر مراکز می‌باشد، به چه دلیل بر اساس حکم جدید کارگزینی، شاهد کاهش دریافتی و قطع مزایایی از قبیل حق شیفت و نوبت کاری و قطع ارتقاء بهره‌وری باشیم.

وی ادامه می‌‌دهد: معمولا انتقال جهت کسب سایر مراکز از تجربیات یک فرد، همراه با افزایش مزایا است نه کاهش. پرسیدن حق من است، لطفا پاسخ دهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز