خبرگزاری کار ایران

عیسی منصوری:

عملکرد بانک توسعه تعاون در برنامه اشتغال روستایی و عشایری شفاف بوده است

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۴۰۶

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال گفت: بانک توسعه تعاون به‌عنوان یکی از بانک‌های عامل در برنامه اشتغال روستایی و عشایری و فراگیر از عملکرد شفاف و خوبی برخوردار بوده است.

به گزارش ایلنا، عیسی منصوری در جلسه شورای اداری مدیران بانک توسعه تعاون اظهار داشت: بی‌تردید عاملیت در طرح‌های ملی از زمره فرصت‌های مناسب برای کمک به ایجاد اشتغال و افزایش تولید در سطح روستاها و سایر مناطق بوده که در این راستا بانک توسعه تعاون به‌عنوان یکی از بانک‌های عامل در برنامه اشتغال روستایی و عشایری و فراگیر از عملکرد شفاف و خوبی برخوردار بوده و به‌واسطه اهمیت شفافیت و دقت نظر در مجموعه بانک با کمترین مغایرت در ثبت اطلاعات مواجه است.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار با بیان اینکه بانک توسعه تعاون در راستای اجرای این مأموریت مهم علی‌رغم آن‌که بودجه تخصیصی در برخی مواقع معادل ۵۰ درصد بوده ولیکن بانک اقدام به پرداخت صددرصد تسهیلات را کرده، افزود: این بانک حسب وظیفه توسعه‌ای و رویکرد توأمانی اجتماعی و اقتصادی و درک درست از نیاز کشور به موضوع اشتغال و کارآفرینی از محل منابع داخلی برای تحقق برنامه نقش‌آفرینی کرده، مضاف بر اینکه در اجرای طرح اشتغال فراگیر علی‌رغم عدم تخصیص بودجه مربوطه به تأمین یارانه و عدم استقبال سایر بانک‌های کشور و توقف کردن اجرای آن، این بانک بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان پرداختی داشته است.

منصوری عملکرد بانک توسعه تعاون را در طرح اشتغال روستایی و عشایری تاکنون صددرصدی اعلام و یادآور شد:  این موضوع در سال‌جاری نیز از طریق بانک توسعه تعاون به جدیت دنبال خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه دقت‌نظر در بانک توسعه تعاون قابل قدرشناسی است، یادآور شد: تعاون‌گران و شرکت‌های تعاونی باید از ظرفیت طرح اشتغال روستایی و عشایری و عاملیت بانک توسعه تعاون به‌درستی بهره‌گیری کنند که متاسفانه بخش تعاون تاکنون نتوانسته سهم قابل توجهی را به خود اختصاص دهد.

منصوری اظهار امیدواری کرد که با همکاری معاونت تعاون مسیر هدایت شرکت‌های تعاونی متقاضی اعتبار از محل عاملیت طرح ملی اشتغال روستایی و عشایری به سمت بانک توسعه تعاون و بهره‌مندی از این ظرفیت به‌مراتب بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز