خبرگزاری کار ایران

تولید در کارخانه آجر گنبد از سر گرفته شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۷۶۰

خطوط تولید کارخانه آجر سفال گنبد واقع در محور جاده آزادشهر به مینودشت پس از سه سال وقفه، با همت کارگران و حمایت کامل مسئولان فعالیت خود را دوباره آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از کارگران کارخانه آجر سفال گنبد گفتند: کارخانه آجر سفال گنبد که از ۲۹ تیر ماه سال ۹۵ با ۱۵۰ کارگر به دلیل مشکلاتی؛ فعالیت تولیدی خود را متوقف کرده بود، در سال ۹۸ فعالیت تولیدی خود را به صورت جدی آغاز کرده است.

وی افزود: با آغاز به کار دوباره این کارخانه، هم اکنون حدود ۱۱۰ کارگر در این کارخانه مشغول کارند. همچنین قرار است شهریور ماه با راه‌اندازی یک خط جدید (آجرهای بزرگ و سبک به نام پروتون) ۱۰۰ کارگر دیگر در این کارخانه مشغول به کار شوند.

به گفته کارگران آجر سفال؛ در حال حاضر به سبب محدود بودن تولیدات این کارخانه علاوه بر داشتن بازار داخلی فروش، محصولات خود را به دو کشور همسایه روسیه و آذربایجان صادر می‌کند و امید داریم بر اساس برنامه‌های زمان‌بندی شده بتوانیم بر تعداد کشور‌های صادرکننده محصولات خود بیفزاییم.

به گفته وی؛ این واحد که در محور جاده آزادشهر به مینودشت در استان گلستان واقع شده همچنین به سبب نزدیکی و همجواری با چند استان همانند مازندران، سمنان و خراسان شمالی موقعیت دسترسی خیلی خوبی به بازار فروش دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز