خبرگزاری کار ایران

شرایط و ضوابط ثبت‌نام داوطلبان انتخاب بازنشستگان نمونه ملی و استانی سال ۹۸ اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۳۵۹

سایت صندوق بازنشستگی کشور شرایط و ضوابط ثبت نام داوطلبین انتخاب بازنشسته نمونه ملی و استانی را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، طبق تاکید سایت صندوق بازنشستگی کشور، داوطلبین باید بازنشسته مشترک صندوق بازنشستگی کشوری باشند و مدارک و مدارج علمی داوطلبین باید معتبر و به تایید مراجع مربوطه ذیصلاح رسیده باشد.

ملاک انتخاب بازنشسته نمونه، فعالیت‌های ارزنده و تأثیرگذار در «دوران بازنشستگی» و بر اساس شش محور «علوم، آموزش و پژوهش»، «فرهنگ و هنر»، «کارآفرینی و ایجاد اشتغال»، «فعالیت‌های اجتماعی و عام المنفعه»، «فعالیت‌های ورزشی و تندرستی» و «ایثار و فداکاری» به صورت مستند است.

ثبت نام مجدد بازنشستگان منتخب همایش‌های گذشته(25ذی الحجه) درصورت ارائه آثار و فعالیت های جدید در حول محورهای انتخابی بعد از تاریخ همایش های مذکور، بلا مانع است. ثبت نام و معرفی آثار تنها از طریق «بانک اطلاعات نخبگان» بر روی سایت صندوق بازنشستگی به نشانی www.cspf.ir امکان پذیر می‌باشد.

داوطلبین جهت شرکت در انتخاب بازنشسته نمونه سال 98 می بایست حداکثر تا 20مردادماه سال جاری نسبت به ثبت نام و تکمیل اطلاعات خود در «بانک اطلاعات نخبگان» اقدام نمایند. داوطلبینی که فقط اطلاعات هویتی خود را در «بانک اطلاعات نخبگان» وارد نموده اند، از سامانه حذف خواهند شد.

داوطلبین می‌توانند جهت کسب آگاهی بیشتر از شرایط ثبت نام و دریافت راهنمای ثبت نام اینترنتی «بانک اطلاعات نخبگان» به پایگاه اطلاع رسانی صندوق بازنشستگی کشوری (www.cspf.ir) ، پایگاه اطلاع رسانی پایش (www.Payesh8523.ir) ، کانونهای بازنشستگی دستگاه متبوع و یا مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری در استان ها مراجعه نمایند. شایان ذکر است شماره ملی و شماره دفتر کل در احکام بازنشستگی قید شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز