خبرگزاری کار ایران

انتقال اعتراض کارگران عوارض آزادراه قزوین به تهران و ساختمان حمل ونقل جاده‌ای

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۴۵۲

جمعی از کارگران قراردادی گیت‌های اخذ عوارض آزادراه قزوین در اعتراض به بلاتکلیفی ۱۳۵ نفر از همکارانشان در نتیجه اجرای طرح الکترونیکی شدن اخذ عوارض، به تهران سفر کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از کارگران قراردادی گیت‌های اخذ عوارض آزادراه قزوین، صبح امروز (سه‌شنبه یکم مرداد ماه) با سفر به تهران در اعتراض به بلاتکلیفی ۱۳۵ نفر از همکارانشان در نتیجه اجرای طرح الکترونیکی شدن اخذ عوارض، مقابل ساختمان سازمان حمل و نقل جاده‌ای تهران تجمع کردند.

یکی از کارگران به ایلنا گفت: مشکلات کارگران گیت‌های اخذ عوارض آزادراه قزوین در ماه‌های پایانی سال گذشته از زمانی آغاز شد که با اجرای طرح الکترونیکی شدن اخذ عوارض آزادراهی، آنها کنار گذاشته شدند.

به گفته وی؛ کارگران روز شنبه هفته جاری برای تحقق خواسته‌هایشان مقابل ساختمان استانداری قزوین تجمع کرده بودند که با وعده مسئولان خاتمه یافت.

این کارگر با بیان اینکه بدون شک همه کارگران گیت‌های اخذ عوارض که از صبح امروز در تهران حضور دارند، منتظر پاسخ موافق مسئولان هستند، گفت: کارگران گیت‌های اخذ عوارض آزادراه قزوین پیش از سفر به تهران پیگیری‌های زیادی ازسوی نهادهای مرتبط با مطالباتشان انجام داده‌اند اما در نتیجه بی‌تفاوتی مسئولان استانی ناچار شدیم اعتراض صنفی خود را به تهران انتقال دهیم.

او گفت: سالها تحت مسئولیت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مشغول کار بوده‌ایم اما اخیرا که طرح الکترونیکی شدن اخذ عوارض آزادراهی در حال اجراست، بدون مشخص شدن وضعیت شغلی و دریافت همه مطالباتمان کنار گذاشته شده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز