خبرگزاری کار ایران

مراجعه کارکنان سهام عدالت به مجلس و معاونت تعاونِ وزارت کار برای پیگیری مطالبات خود

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۹۶۴

کارکنان دفاتر تعاونی‌های سهام عدالت کشور امروز ابتدا به ساختمان مجلس رفتند و اعتراض خود را به عدم دریافت معوقات خود در آنجا مطرح کردند و سپس به ساختمان معاونت امور تعاون وزارت کار واقع رفته و با مدیرکل تعاونی‌های جدید این اداره گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یکی از کارکنان دفاتر سهام عدالت گفت که حوالی ظهر امروز (دوشنبه ۳۱ تیر ماه) و ساعتی پس از آنکه او و همکارانش برای دومین روز متوالی مقابل ساختمان مجلس تجمع کردند، گروهی از کارکنان تصمیم گرفتند با حضور در مقابل ساختمان معاونت امور تعاون وزارت کار واقع در میدان تختی و خیابان صابونچی، خواسته‌های صنفی خود را در این اداره نیز پیگیری کنند.

وی در توضیح علت جابجایی محل اجتماع خود و همکارانش گفت: از همان آغاز هدف ما از برپایی تجمع صنفی پیگیری خواسته‌هایمان بود. بعد از انتقال مشکلاتمان به آقای نجفی زاده (دبیر کمیسیون اصل۴۴) ایشان وعده پیگیری داد در نتیجه تصمیم گرفتیم محل تجمع خود را تغییر بدهیم.

او گفت: همزمان با اجتماع مقابل ساختمان معاونت تعاون، جلسه مهمی با آقای ناطقی (مدیرکل تعاونی‌های جدید آن  معاونت) نیز برگزار کردیم و ایشان به صورت جدی مشکلات دفاتر تعاونی‌های سهام عدالت شهرستانی و معوقات حقوق و سایر هزینه‌های جاری را از زبان کارکنان دفاتر سهام عدالت گوش دادند.

به گفته وی، انتظار ما این است آقای ناطقی به وضعیت اشتغال و پرداخت مطالبات کارکنان سهام عدالت که همگی از مددجویان تحصیلکرده نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) و از اقشار ضعیف جامعه‌اند، توجه ویژه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز