خبرگزاری کار ایران

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران مطرح کرد؛

پذیرش جداگانه بازنشستگان در مراکز درمانی تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۹۲۴

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: از دو هفته گذشته بازنشستگان و افراد مسن را در مسیر پذیرش جداگانه قرار دادیم تا ناچار نباشند در صف پذیرش و ویزیت بمانند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بابک عدلی (مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران) در نشست شورای هماهنگی مدیران تامین اجتماعی غرب تهران و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهران با بیان اینکه با۱۱ بیمارستان در سطح استان و ۲۷ مرکز سرپایی مشغول خدمات رسانی به ۹ میلیون بیمه شده هستیم، گفت: بیمارستان میلاد به عنوان یکی از مراکز درمانی روزانه هفت تا هشت هزار ویزیت سرپایی و ۳۰۰ عمل جراحی دارد. در این بیمارستان روزانه ۹۰ هزار تماس داریم و می‌توانیم به ۷۰۰۰ نفر پاسخ دهیم.

عدلی خاطرنشان کرد: طرح نسخه الکترونیک و حذف دفترچه‌های بیمه‌ در مراکز ملکی در حال اجراست و بیمار با ارائه یک کد ملی در مراکز ملکی پذیرش می‌شود و امیدواریم فاز دوم که پذیرش در مراکز طرف قرارداد است نیز در آینده نزدیک به طور کامل اجرا شود.

او ادامه داد: استان تهران با ۹۰۰۰ پرسنل در بخش درمان برای بهبود خدمات خود تلاش می‌کند. البته باید اذعان کنیم که در نقطه مطلوب نیستیم.

عدلی در پایان گفت: دو هفته است که بازنشستگان و افراد مسن را در مسیر پذیرش جداگانه قرار دادیم تا ناچار نباشند در صف پذیرش و ویزیت بمانند. پایلوت این طرح که از درمانگاه قدس شروع شد، به تازگی و در کل مراکز در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم کارهای بهتری انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز