خبرگزاری کار ایران

پرسنل بیمارستان امام خمینی کرج مطرح کردند؛

بیمارستان امام خمینی کرج در آستانه ورشکستگی کامل است/ خواستار برگزاری جلسه استانداری با پرسنل برای احیای بیمارستان هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۳۰۸

بیمارستان امام خمینی کرج در آستانه ورشکستگی است و نیاز به راهکارهایی برای احیا دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرسنل بیمارستان امام خمینی کرج طی بیانیه‌ای خطاب به استاندار البرز خواستار برگزاری جلسه استانداری با پرسنل بیمارستان و شنیدن راهکارهای کادر درمانی در راستای احیای این بیمارستان شدند.

در این بیانیه آمده است: همزمان شدن شروع استانداری جنابعالی با پرداخت ۵ پایه حقوق به پرسنل بیمارستان امام خمینی کرج، باعث امیدواری پرسنل این بیمارستان و مردم شریف این شهر برای احیای مجدد این مرکز درمانی شد اما متاسفانه از آن زمان تاکنون نه تنها اقدامی برای احیایا بیمارستان نشد بلکه رکود بیمارستان تشدید شده است. در شرایط فعلی این بیمارستان در آستانه ورشکستگی کامل است.

پرسنل این بیمارستان در ادامه این بیانه خواستار برگزاری جلسه فوری قبل از اتمام مزایده بعدی بیمارستان با مجموعه شدند تا در آن جلسه راهکارهای احیای بیمارستان ارائه و مورد بررسی قرار بگیرد.

در بخش دیگری از بیانیه پرسنل بیمارستان امام  خمینی کرج می‌خوانیم: اطلاع دارید که این استان بر اساس استانداردها و واقعیات موجود به تخت‌های بیمارستانی بسیار بیشتری نیازمند است که احیای مجدد این بیمارستان می‌تواند گوشه‌ای از این نیاز مبرم استان برطرف سازد. متاسفانه به بهانه مزایده‌های بی‌حاصل این بیمارستان را در آستانه ورشکستگی کامل قرار داده‌اید. بدیهی است که پرسنل و پزشکان این بیمارستان از خواسته به حق خویش یعنی احیای بیمارستان امام خمینی کرج به هیچ‌وجه عدول نخواهند کرد.

پیشتر تعدادی از پرسنل جهت ارائه راهکار برای رفع مشکلات بیمارستان درخواست جلسه داده بودند که مورد پذیرش واقع نشد. نزدیک به یک ماه قبل از طریق دفتر ریاست جمهوری تقاضای فوق را تکرار شد که سرنوشت مشابه پیدا کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز