خبرگزاری کار ایران

کارگران: عسلویه با این همه آلودگی قابل اسکان نیست/ مدیرعامل منطقه ویژه: موضوع را پیگیری می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۷۱۸

کارگران عسلویه، نگران حذف کار اقماری هستند؛ مدیرعامل منطقه ویژه پارس می‌گوید: این موضوع امروز پیگیری می‌شود.

کارگران شاغل در عسلویه در تماس با خبرنگار ایلنا، از حذف کار اقماری انتقاد کردند. این کارگران که روزهای گذشته به دفتر مدیریت منطقه ویژه اقتصادی پارس مراجعه کرده‌اند، می‌گویند: حدف کار اقماری به معنای اسکان در عسلویه است؛ لذا آیتم «اقماری» از فیش‌های حقوقی ما حذف خواهد شد و تعطیلات برای رفتن پیش خانواده‌هایمان نخواهیم داشت؛ این درحالیست که عسلویه برای ما قابل اسکان نیست و امکان انتقال خانواده‌هایمان به این منطقه که آلودگی محیطی بالایی دارد، نداریم.

قانون حذف کار اقماری در زیرمجموعه‌های شرکت نفت از زمستان گذشته در دستور کار قرار گرفت؛ حالا به نظر میرسد این قانون قرار است در عسلویه و پارس جنوبی اجباری شود. همین امر، موجب نارضایتی کارگران شده است؛ کارگرانی که می‌گویند خانواده‌هایمان نمی‌توانند بیایند و در عسلویه، ساکن شوند.

در عین حال، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس به دنبال گفتگو با نمایندگان کارکنان گفته است: موضوع حذف آیتم اقماری کارکنان را روز شنبه در سطح شرکت ملی نفت ایران دنبال خواهد کرد.

حالا کارگران عسلویه با بیم و امید در انتظار نتیجه رایزنی‌ها و پیگیری‌ها هستند و امیدوارند اوضاع به روال سابق بازگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز