خبرگزاری کار ایران

یک فعال کارگری:

آشکارا چوب حراج به اموال سازمان تامین اجتماعی می‌زنند/ قراردادهای موقت باید از بین برود/ فرزندان‌مان حق دارند اشتغال پایدار داشته باشند

کد خبر : ۷۸۶۲۵۵

یک فعال کارگری گفت: قراردادهای موقت باید از بین برود و فرزندان ما حق دارند اشتغال پایدار داشته باشند. امیدوارم که حمایت کنید تا بحث امنیت شغلی کارگران به نتیجه برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین حبیبی (فعال کارگری) در تجمع سالروز تامین اجتماعی مقابل سازمان مدیریت و برنامه اظهار داشت: قرار بود سازمان تامین اجتماعی گره از مشکلات کارگران در دوران بازنشستگی و کار بردارد. اما متاسفانه به آن دست‌اندازی شد. الان آشکارا چوب حراج به اموال سازمان تامین اجتماعی می‌زنند.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی صد درصد متعلق به بیمه‌شدگان است و دولت حکم امانت داری دارد. مجلس باید سعی کند این امانت حفظ شود. اما نه قانونگذار درست تصمیم می‌گیرد نه مجریان قانون درست اجرا می‌کنند.

وی با اشاره به کسری بودجه تامین اجتماعی گفت: بدهکاری دولت به تامین اجتماعی بسیار مشکل زا است. این دولت حق‌ندارد برای اموال سازمان هم تصمیم بگیرد.

او ادامه داد: قراردادهای موقت باید از بین برود و فرزندان ما حق دارند اشتغال پایدار داشته باشند. امیدوارم که حمایت کنید تا بحث امنیت شغلی کارگران به نتیجه برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز