خبرگزاری کار ایران

رحیم سرهنگی اعلام کرد:

۳۱ تیرماه آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره کارآفرینان‬ برتر

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۱۲۲

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی کار گفت: مهلت ثبت نام در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر هفته آینده به پایان می‌رسد.

‌به‬ گزارش ایلنا، رحیم سرهنگی اظهار داشت: عضویت در کانون کارآفرینی استان که به‌عنوان اتاق‌فکر کارآفرینی و ارائه دهنده، پیشنهادات و طرح ایده‌ها در راستای ایجاد اشتغال و توسعه اکوسیستم کارآفرینی منطقه، عضویت در باشگاه کارآفرینان برتر کشور و دریافت کارت شناسایی مخصوص و استفاده از خدمات ویژه آن از مهم‌ترین مزایا و دستاوردهای کارآفرینان برتر منتخب در جشنواره است.

وی به جزئیات برگزاری سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر کشور اشاره کرد و گفت: کارآفرینانی که تلاش آنها توانسته تحول قابل توجهی بر خدمات و صنعت پیرامون خود ایجاد کنند و این تلاش‌ها منجر به معرفی نسل جدیدی از محصول یا خدمت در آن صنعت و کسب و کار در سطح منطقه‌ای یا ملی شده باشد و همچنین فعالیت سنتی در آن صنعت را به فعالیت‌های مدرن تبدیل کرده باشند، مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی همچنین تاکید کرد: نوع سازماندهی فعالیت‌ها در صنعت و تغییر در نوع تعامل بین بازیگران صنعت و همچنین خلق بازارهای کاملاً جدید برای صنعت در سطح منطقه‌ای یا ملی از دیگر شرایط انتخاب کارآفرینان برتر در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان خواهد بود.

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار، تاکید کرد: با توجه به اینکه در مسیر شناخت این‌گونه بنگاه‌های اغنا داوران از همیت ویژه‌ای برخوردار است، امسال برای اولین بار با تغییر در شاخص‌های انتخاب بنگاه‌های نوآور (ارائه شاخص‌های مبتنی بر شاخص جهانی کارآفرینی) پرسش‌نامه‌ای ارائه شده و به صورت کیفی بوده و قابلیت آپلود از فعالیت نوآورانه مربوطه را دارا است.

سرهنگی خاطرنشان کرد: بر این اساس فرد کارآفرین می‌تواند علاوه بر ارائه توضیحات کامل درباره فعالیت بنگاه، فیلم مربوط به نوآوری خود را نیز ضمیمه کند. ضمن اینکه اطلاعات مورد نیاز داوری در این مسیر از سازمان‌ها و نهادهای ذی‌ربط نظیر سازمان تأمین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی کشور دریافت شده است.

وی افزود: عضویت در کانون کارآفرینی استان به‌عنوان اتاق فکر کارآفرینی و ارائه دهنده، پیشنهادات و طرح ایده‌ها در راستای ایجاد اشتغال و توسعه اکوسیستم کارآفرینی منطقه، عضویت در باشگاه کارآفرینان برتر کشور و دریافت کارت شناسایی مخصوص و استفاده از خدمات ویژه آن از مهم‌ترین مزایا و دستاوردهای کارآفرینان برتر منتخب در جشنواره فوق است.

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار گفت: تمامی کارآفرینان تا ۳۱ تیرماه سال‌جاری می‌توانند با مراجعه به وبگاه با نشانی www.karafarinanebartar.ir و تکمیل فرایند ثبت نام در این رقابت شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز