خبرگزاری کار ایران

گزارش شریعتمداری به هیات دولت همزمان با هفته تامین اجتماعی؛

اجرای ۳۵۰ طرح برای خدمات مطلوب درمانی در تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۶۵۶

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست روز یکشنبه هیات دولت به ریاست جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور به مناسبت آغاز هفته تامین اجتماعی و بهزیستی گزارشی از فعالیت‌ها و خدمات این دو سازمان به هیات وزیران ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، محمد شریعتمداری گفت: به رغم محدودیت‌ها و بر اساس سیاست و اهتمام ویژه دولت، سازمان بهزیستی کشور نسبت به رسیدگی به وضعیت مددجویان و محرومان اقدامات گسترده ای انجام داده است. همچنین تلاش شده تا مستمری آنها بین سه تا پنج برابر در طی این سال ها رشد کند.

او افزود: در سال ۱۳۹۸ نیز با افزایش یک هزار میلیارد تومان اعتبارات کمک به مددجویان و رسیدن سقف آن به ۲۷۰۰ میلیارد تومان، این امکان فراهم شد تا ۱۷۸ هزار نفر معلولی که به صورت انفرادی تاکنون از مستمری مددجویی برخوردار بودند، متناسب با بُعد خانوار، مستمری آنها افزایش یابد.

هیات وزیران نیز با تشکر از همه مددکاران و کارکنان خدوم سازمان بهزیستی و همه نهادهای حمایتی از شرکای اجتماعی خود که با مشارکت در خیر جمعی و به کمک محرومان و نیازمندان می شتابند، تقدیر کرد.

همچنین به مناسبت هفته تامین اجتماعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارش مختصری از خدمات این سازمان به دولت ارائه کرد .

شریعتمداری گفت:  در این سازمان بالغ بر ۳۵۰ طرح کوچک و بزرگ برای خدمات درمانی مطلوب‌تر به مخاطبان سازمان خصوصا جامعه کارگری و بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت اجرا شد تا ادامه خدمات را به مخاطبان خود افزایش دهد؛ همچنین، در هفته تامین اجتماعی حدود ۴۰ طرح از این طرح‌ها در سراسر کشور بهره برداری خواهند رسید.

دولت همچنین از خدمات همه کارکنان خدوم سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور و شرکای اجتماعی این سازمان، کارگران عزیز و کارفرمایان محترم در همکاری با دولت در یک مدیریت سه جانبه گرایانه تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز