خبرگزاری کار ایران

در هفته تامین اجتماعی صورت گرفت؛

گرامیداشت یاد و خاطره عبدالرحمان تاج الدین

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۵۷۲

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به همراه معاونین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونان و اعضای هیات مدیره سازمان، در منزل مرحوم عبدالرحمن تاج‌الدین معاون سابق حقوقی و امور مجلس این سازمان حاضر شد.

به گزارش ایلنا، مصطفی سالاری اظهار داشت: علاقه‌مندی همکاران سازمان تأمین اجتماعی به مرحوم تاج‌الدین قابل ستایش است. اینکه آن مرحوم در حین خدمت به مردم دنیا را ترک کرد و نامش ماندگار شد؛ افتخاری است که خداوند نصیب ایشان کرد.

وی اظهار داشت: در روزی که حادثه منجر به فوت مرحوم تاج‌الدین اتفاق افتاد منتظر حضور آن مرحوم در استان گیلان برای شرکت در مراسم جامعه کارگری بودیم.

وی ادامه داد: احساس می کنیم که این مرحوم تاج‌الدین و مرحوم دکتر نوربخش در سازمان تأمین اجتماعی حضور دارند و نام و یاد ایشان باقی مانده است.

ناصر خالقی وزیر اسبق کار و امور اجتماعی نیز در این دیدار با اشاره به همکاری با مرحوم تاج‌الدین در دو دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی، گفت: مرحوم تاج‌الدین بسیار سلامت و خدمتگذار بودند. فقدان ایشان را باور نمی کنیم و همیشه و در همه مجالس به یاد ایشان هستیم.

 احمد میدری، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در تعامل با نمایندگان مجلس ایشان نقش بسیار مهمی داشتند و روحیه همکاری بالایی هم در دوره نمایندگی مجلس و هم در تامین اجتماعی داشتند. فقدان مرحوم تاج الدین بسیار سخت است و با درگذشت آن مرحوم ارزش و اعتبار زحمات و تلاشهای ایشان را بیشتر می‌دانیم.

حاتم شاکرمی، معاون روابط کار وزارت تعاونف کار و رفاه اجتماعی گفت: بیش از ۳۰ سال افتخار دوستی با مرحوم تاج الدین را داشته ام و بسیاری از قوانین مترقی فعلی در زمینه روابط کار حاصل زحمات و پیگیری آن مرحوم و همفکران ایشان است.

وی افزود: مرحوم تاج الدین در حوزه کار و تولید و تشکل‌های کارگری چهره ملی بود و یاد و نام ایشان فراموش شدنی نیست. ایشان در جامعه کار و تولید خدماتشان ماندگار است و اخلاق نیک ایشان نیز در خاطره‌ها می‌ماند.

محمدعلی همتی، عضو هیات مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: ارتباط گسترده ای با مرحوم تاج الدین داشتم و تلاش ایشان در خدمت به سازمان تامین اجتماعی موثر بود. ایشان برای عمل به وظایف و انجام فعالیت سازمان نهایت تلاش را داشتند.

 مرتضی لطفی، عضو هیات مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: مرحوم تاج الدین عمر و زندگی خود را صرف خدمت به کشور و دفاع از آرمان‌های انقلاب کرد و در حال خدمت به کشور و جامعه کارگری جان خود را نهاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز