خبرگزاری کار ایران

در تماس با ایلنا مطرح شد؛

نارضایتی کارگزاران مخابرات روستایی از حذف کمیته‌های استانیِ انضباط کار/ چطور نمی‌توانیم کاندیدا شویم اما باید رای بدهیم؟!

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۳۴۲

نمایندگان جامعه کارگزاران مخابرات روستایی کشور می‌گویند: با حذف کمیته‌های استانی انضباط کار مخالفیم.

نمایندگان جامعه کارگزاران مخابرات روستایی کشور در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: طبق اطلاعیه‌ای، شرکت مخابرات ایران در حال اقدام برای برگزاری چهارمین دوره انتخابات نمایندگان کارگران و سرپرستان در کمیته انضباط کار شرکت مخابرات ایران و شرکت‌های تابعه جهت تعیین اعضا برای کمیته انضباطی کار متمرکز در تهران بوده و درصدد حذف کمیته‌های استانی‌ست که این در نوع خود پدیده و روندی کاملا نادرست و غیرقانونی بوده و نیز نشانه نادیده گرفتن حق تعیین سرنوشت نیروهای انسانی در سطح استانهاست.

آنها افزودند: صرفنظر از وجود تبعات منفی این اقدام تبعیض آمیز در خصوص قشر کارگران روستایی  در سامانه مزبور از کارگزاران مخابرات روستایی درخواست شده است که برای دریافت نام کاربری و کلمه عبور اقدام نمایند که این اقدام شرکت که نام کارگزاران را در سامانه ثبت و اضافه نموده است فقط جهت اخذ رای بوده و متاسفانه گزینه کاندیدا شدن را منوط به داشتن سابقه حداقل ۱۰ ساله کرده است که از نظر شرکت، کارگزاران شرایط کاندیدا شدن را به سبب نداشتن حداقل داشتن سابقه ۱۰ ساله ندارند چون طبق اعلام شرکت مخابرات سابقه کارگزاران از سال ۹۴ لحاظ شده است در حالی که کارگزاران مخابرات روستایی خیلی بیشتر از حداقل سابقه که شرط نامزدی برای عضویت کمیته اعلام شده است را دارا هستند.

به گفته آنها، نمایندگان جامعه کارگزاران مراتب نارضایتی و نگرانی خود را رسما به وزارت کار اعلام خواهند کرد و تا حد ممکن جلوی این حرکت  مخابرات را خواهند گرفت.

آنها افزودند: چطور ممکن است که کارگزاران به دلیلی کاملا غیرمنطقی (نداشتن حداقل ۱۰ سال سابقه) نتوانند وارد انتخابات کمیته انضباط کار بشوند ولی بعدها توسط همین کمیته مورد مواخذه‌های انضباطی قرار بگیرند؟!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز