خبرگزاری کار ایران

کارگران آمازون در اعتراض به حجم کار زیاد اعتصاب می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۷۶۸

کارکنان انبار شاکوپی آمازون در اعتراض به حجم کار زیاد و عدم تبدیل تبدیل قرارداد موقت به استخدام رسمی تعدادی از پرسنل اعتصاب می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از انگجت، کارکنان بخش انبار شاکوپی واقع در ایالت مینه سوتا روز ۱۵ ژوئن درحالیکه آمازون برای Prime Day آماده می‌شود، به مدت شش ساعت در اولین روز اعتصاب خواهند کرد. 

کارکنان آمازون نسبت به بالا بودن حجم کار، عدم تبدیل قرارداد موقت به استخدام رسمی تعدادی از پرسنل معترض هستند. 

این درحالی است که Prime Day یکی از روزهای پرفروش آمازون است.

پیشتر نیز کارگران آمازون در ایالات متحده اعتراض کرده بودند؛ از جمله اعتصاب ماه دسامبر در مینه سوتا در حمایت از کارگران شرق آفریقا، با این‌حال این نخستین بار است که پرسنل آمازون روزهای مهم فروش را برای اعتصاب انتخاب کرده اند. در حالی که کارگران اروپایی اغلب روزهای مهم فروش را برای اعتراض انتخاب می‌کنند. این اعتصاب عملکرد آمازون را مختل نخواهد کرد، با این‌حال در روز مهم فروش توجهات زیادی را به خود جلب می‌کند.

اگرچه آمازون اخیراً حداقل حقوق خود را به ۱۵ دلار در ساعت افزایش داده، اما این اتفاق نیز با فشار برنی سندرز و دیگر چهره‌ها بوده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز