خبرگزاری کار ایران

عمارت مشیردیوان به مرکز خلاق کسب و کار تبدیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۳۹۲

عمارت مشیردیوان سنندج با همکاری سازمان یونیدو، به مرکز خلاق کسب و کار، تبدیل می‌شود.

به گزارش ایلنا، دفتر حمایت از مالکیت صنعتی، در پی تصمیم‌گیری در جلسه‌ای که به ریاست "حسین فیروزی" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، "سیدمحسن علوی" مدیرکل میراث فرهنگی، "برهان صلواتی" مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بابک محمدی نماینده دفتر حمایت از مالکیت صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت (مرجع ملی یونیدو در کشور)، "جولیو ویناچیا" مشاور سازمان توسعه صنعتی ملل متحد(یونیدو) در پروژه اشتغال و جمعی از مدیران استان که در استانداری برگزار شد؛ عمارت مشیردیوان سنندج با همکاری سازمان یونیدو، به مرکز خلاق کسب و کار، تبدیل می‌شود.

طی این جلسه اقدامات صورت گرفته شده توسط اداره کل میراث فرهنگی کردستان جهت آماده سازی عمارت مشیردیوان برای آغاز عملیات اجرای خانه خلاق کسب و کار استان برای حاضرین تشریح شد.

در ادامه حاضرین در جلسه از اقدامات صورت گرفته شده در عمارت مشیردیوان بازدید نموده که این بازدید مورد استقبال نماینده سازمان توسعه ملل متحد(یونیدو) قرار گرفت.

"جولیو ویناچیا" نماینده یونیدو از آغاز به مناقصه گذاشتن عملیات تجهیز و آماده‌سازی عمارت مشیر دیوان در سطح بین‌المللی خبر داد و گفت: با توجه به اقدامات مناسب صورت گرفته شده سعی خواهد شد روند تبدیل عمارت مشیردیوان به خانه خلاق، سریعتر اجرا شود.

قرار است این مرکز به یک مرکز خلاقیت صنایع دستی، گردشگری IT، زنبورداری و بقیه مشاغل استان توسط سازمان توسعه ملل متحد (یونیدو) تجهیز و تبدیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز