خبرگزاری کار ایران

زهرا سعیدی مطرح کرد:

تا هفته آینده مدیرعامل صندوق فولاد و ذوب آهن برای تامین نظر بازنشستگان تفاهم خواهند کرد

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۳۰۶

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اختلافی بین مدیرعامل صندوق فولاد و ذوب آهن بود که در جلسه صحبت و نقطه نظرات گفته شد و مقرر شد تا هفته آینده تفاهم صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا سعیدی (نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی) در حاشیه جلسه جمعی از بازنشستگان فولاد، مدیرعامل ذوب آهن و مدیرعامل صندوق فولاد با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آقای شریعتمداری بیش از یک ساعت وقت گذاشتند و به واقع مثل یک قاضی دفاعیات تک تک افراد را شنیدند و درنهایت مقرر شد تا هفته آینده مدیرعامل صندوق فولاد و ذوب آهن، برای تامین نظر بازنشستگان تفاهمی داشته باشند.

وی افزود: برایم جالب بود که آقای وزیر چندین بار در جلسه تاکید و تکرار کردند که باید نتایج منجر به تأمین نظر بازنشستگان شود و عنوان کردند که از حداکثر ظرفیت وزارتخانه برای حل مشکلات استفاده می‌شود.

سعیدی با بیان اینکه زحمات بازنشستگان که روزی زحمتکشان در این مجموعه‌ها بودند باعث رشد این کارخانه‌ها شدند، گفت: اختلافی بین مدیرعامل صندوق فولاد و ذوب آهن بود که در جلسه صحبت و نقطه نظرات گفته شد و مقرر شد تا هفته آینده تفاهم صورت بگیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد: آقای شریعتمداری هر روز تا اواخر شب وقت می‌گذارند و جلسات ما همیشه تا همین زمان‌ها ادامه داشته و همچنان جلسات ایشان بعد از این نیز ادامه دارد. این نشان‌دهنده اراده و انگیزه بالای ایشان برای خدمتگزاری است.

وی افزود: به هرحال نقاط ضعف هم وجود دارد که برخی از آن ریشه‌ای و ساختاری است و حل آن زمان می‌برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز