خبرگزاری کار ایران

نامه شریعتمداری به وزیر بهداشت:

ارتقای کمیت و کیفیت خدمات از دستاوردهای مهم استقرار پرونده سلامت الکترونیک ایرانیان است

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۰۷۴

شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه‌ای از نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تقدیر کرد .

به گزارش ایلنا، در متن نامه محمد شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمده است: از بذل محبت آن برادر گرامی و ارسال پیام ارزشمندتان برای همراهی همکاران اینجانب، در استقرار پرونده سلامت الکترونیک ایرانیان به عنوان یکی از برنامه‌های راهبردی دولت تدبیر و امید بسیار متشکرم.

بدون شک، اجرای این طرح، دستاوردی ارزشمند و قابل تقدیر است که در سایه مدیریت داهیانه حضرتعالی و تلاش موثر مدیران و کارشناسان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان‌ها و نهادهای مسئول و مجری حوزه سلامت و بیمه، عملیاتی شد.

متقابلا پیام تبریک اینجانب و مجموعه مدیران و همکارانم در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های وابسته را پذیرا باشید.

در ادامه نامه آمده است: تسهیل امور، کاهش معنادار هزینه‌ها، افزایش رضایتمندی و ارتقای کمیت و کیفیت خدمات در حوزه سلامت از جمله دستاوردهای اجرای این طرح خواهد بود که در راستای تحقق بخشی از برنامه‌های دولت محترم مبنی بر کاهش بوروکراسی، افزایش شفافیت و اعمال کنترل و نظارت سیستمی و همکاری مشفقانه همه همکاران در خدمت به مردم شریف، قابل ارزیابی است.

 ضمن اعلام آمادگی کامل برای استمرار همکاری تا استقرار کامل و گسترش بهره‌برداری از این طرح ملی، عزت و سربلندی بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز