خبرگزاری کار ایران

لیست حقوقی مدیران صندوق بازنشستگی کشوری منتشر شد/ دعوت برای پیوستن به چالش اعلام حقوق و مزایا

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۲۶۳

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از انتشار لیست حقوق و مزایای مدیران عامل و هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت‌های تابعه برای نخستین بار خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدمیعاد صالحی در اینستاگرام خود نوشت: سال‌های سال است که مردم خواهان انتشار عمومی حقوق و مزایا و سایر دریافتی‌های مدیران هستند اما این امر مهم، همچنان در تعارفات دستگاه‌های قوای مختلف عملی نشده یا به صورت ناقص اجرا شده است.

صالحی تاکید کرد: این نخستین بار است که میزان مجموع حقوق، مزایا، اضافه کار، کارانه، پاداش و ... یک دستگاه اجرایی منتشر می‌شود و افراد می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی به آدرس www.cspf.ir از جزئیات حقوق و مزایا مدیران صندوق بازنشستگی مطلع شوند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: در این شرایط سخت اقتصادی برای مردم، دریافتی‌های چند ده میلیونی برخی از مدیران، قلب ما را هم مانند شما به درد می‌آورد. بویژه مدیرانی که عملکرد ضعیفی داشته و بیشتر به فکر جیب خودشان بوده‌اند تا جیب بازنشستگان. اما به لطف خدا این رویه غلط ادامه نخواهد یافت و اقدامات مقتضی در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه ما نسل سومی‌ها در حال عمل به قولمان برای شفافیت هستیم، تصریح کرد: سایر دستگاه‌های دولتی، حاکمیتی و عمومی را نیز به  چالش اعلام حقوق دعوت می‌کنیم تا شفافیت را نه در شعار که در عمل محقق کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز