خبرگزاری کار ایران

کارگران کاشی نیلوفر بیرجند:

"قول‌ها" عملی نشد/ منتظر بودیم این هفته حقوق بگیریم

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۷۶۶

کارگران کاشی نیلوفر بیرجند از عملی نشدن وعده‌های مسئولان انتقاد دارند.

کارگران کاشی نیلوفر بیرجند در تماس با خبرنگار ایلنا، از عملی نشدن وعده‌ها خبر دادند. این کارگران که منتظر بودند نهایتاً تا دوشنبه یا سه‌شنبه هفته جاری، بخشی از معوقات مزدی خود را دریافت کنند، می‌گویند: مجبور شدیم روز گذشته برای چندمین بار به استانداری خراسان جنوبی مراجعه کنیم.

آنها با بیان اینکه ما با «پرداخت قطره‌چکانی» حقوق معوق که وعده داده بودند هم راضی بودیم، اما متاسفانه ریالی به حساب‌مان واریز نشده؛ می‌گویند: امیدواریم هرچه زودتر معوقات مزدی ما پرداخت شود.

در جلسه کمیسیون کارگری هفته گذشته، قرار شد که پرداخت مطالبات کارگران کاشی نیلوفر از هفته جاری آغاز شود، کارگران می‌گویند: قرار شد در هر ماه بخشی از معوقات ما جبران شود و هر ماه 2 ماه حقوق بگیریم تا معوقات به پایان برسد.

استانداری خراسان جنوبی نیز با تایید این خبر از لزوم اجرای مصوبات کمیسیون کارگری استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد معوقات کارگران به زودی پرداخت شود.

از قرار معلوم، از نیمه سال 1395 تاکنون، اضافه‌کاری کارگران پرداخت نشده و از تیرماه تا دی‌ماه 1397 و همچنین از ابتدای سال‌جاری تا امروز حقوق کارگران پرداخت نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز