خبرگزاری کار ایران

در کنفرانس بین‌المللی کار؛

پیشنهاد ایران مبنی بر تقویت سه‌جانبه‌گرایی تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۶۸۶

مدیرکل امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بحث و بررسی پیرامون اعلامیه سده در کنفرانس بین‌المللی کار خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی حسین شهریور در حاشیه کنفرانس بین‌المللی کار که هم اکنون در ژنو در حال برگزاری است، گفت: کشورهای بولیوی، نامیبیا، مکزیک، پاناما، چین، لبنان، مالزی، اندونزی، فیلیپین و سوریه از این پیشنهاد حمایت کردند.

وی با تاکید بر اینکه گروه کارفرمایی بین‌المللی نیز حمایت کاملی از این اعلامیه داشته است و گروه کارگری نیز با پیشنهاد اصلاحی کشور ما همراهی کرد و علیرغم مخالفت امریکا اجماع حاصل شد و این اصلاحیه مورد تصویب کمیته قرار گرفت.

مدیرکل امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در ادامه تصریح کرد: هم اکنون دنیای کار از اقدامات یکجانبه و غیرقانونی برخی کشورها از جمله ایالات متحده آمریکا رنج می‌برد و با تحریم‌های صورت گرفته به خصوص در حوزه اقتصادی، کار و کارگر و محیط کار و آینده کار با مشکل مواجه خواهد شد که در تناقض با اساسنامه سازمان بین المللی کار است.

شهریور افزود: تحریم‌های اقتصادی باعث می‌شود که کار شایسته و عدالت اجتماعی که از اهداف اساسی سازمان بین‌المللی کار است، تحقق پیدا نکند و توسعه پایدار کشورها را به مخاطره می‌اندازد.

شهریور، همراهی جامعه جهانی با کشورهای تحت تحریم را از طریق تقویت چندجانبه‌گرایی ضروری و اجتناب‌ناپذیر دانست.

وی همراهی جامعه جهانی با کشورهای تحت تحریم را از طریق تقویت چندجانبه‌گرایی ضروری و اجتناب‌ناپذیر دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز