خبرگزاری کار ایران

جمعی از پرستاران مطرح کردند؛

مسئولان درباره عدم اجرای قانون بازنشستگی بر اساس سخت و زیان‌آوری بهانه می‌آورند

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۱۸۱

جمعی از پرستاران از عدم اجرای قانون بازنشستگی بر اساس سخت و آوری در نه ماه گذشته انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از پرستاران شاغل در سازمان تامین اجتماعی، نسبت به تعویق اجرای قانون بازنشستگی پرستاران بر اساس قانون مشاغل سخت و زیان‌آور، انتقاد کردند.

به گفته آنان؛ طبق قانون مشاغل سخت و زیان‌آور و طی مکاتبات موکد سازمان تأمین اجتماعی و سازمان اداری استخدامی و پاسخ به نمایندگان مجلس؛ دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ای در خصوص وجود دارد، ضرورت اجرایی شدن این قانون تاکید شده است؛ با اینحال از نیمه سال ۹۷ اجرای این قانون به تعویق افتاده است.

طبق اظهارات این پرستاران؛ پرستاران مشمول قانون سخت و زیان‌آور هستند اما این قانون دست‌کم نه ماه است که اجرایی نمی‌شود. همچنین در سال ۹۶ یک وقفه در اجرای این قانون به وجود آمد که انتقادات و اعتراضات پرستاران را در پی داشت.

پرستاران می‌گویند: بهانه سازمان تأمین اجتماعی کمبود بودجه بوده است؛ درحالیکه افزایش سرسام‌آور تعرفه‌های پزشکی به موجب طرح تحول سلامت هزینه‌های زیادی به سازمان تأمین اجتماعی تحمیل کرده است.

آنان تصریح می‌کنند: اگر قانون ایراد داشته است، چرا تا آن زمان اجرا می‌شد و اگر اصرار بر بی‌قانونی است، پرستاران حق دارند درباره یک بام و دو هوای اجرای این قانون از مسئولان سوال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز