خبرگزاری کار ایران

چاردیواری؛ خانه‌ای برای کودکانِ بی‌خانه

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۵۹۲

انجمن یاری کودکان در معرض خطر با ایجاد کمپینی به نامِ چاردیواری سعی دارد برای کودکان کار، مکان امن فراهم کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «انجمن یاری کودکان در معرض خطر» نهادی اجتماعی، مستقل، داوطلبانه و غیرِدولتی است که در راستای تحقق حقوق و منافع کودکان از سال ۸۶ به صورت رسمی فعالیت می‌کند.

اعضای این انجمن می‌گویند: ما ضمن طرح و مطالبه حقوق کودکان از نهادهای مسئول دولتی و عمومی، به اندازه توان خویش در دو خانه کودکیار شاهدشهر و صباشهر (در شهرستان شهریار) که توسط انجمن یاری تاسیس شده‌اند، حمایت‌های رایگان آموزشی، بهداشتی و اجتماعی برای کودکان کار و طرد شده از تحصیل فراهم می‌کنیم. ساختمان هر دو خانه کودکیار در حال حاضر استیجاری است و با توجه به افزایش مداوم اجاره‌ها، انجمن توان ادامه فعالیت در ساختمان‌های استیجاری را ندارد لذا ما برای تداوم فعالیت‌های این دو خانه کودکیار، تصمیم گرفته‌ایم تا با جلب کمک‌های انسان‌هایی که دغدغه کودکان، بالاخص کودکان کار و طرد شده از تحصیل را دارند، دو ساختمان‌ خریداری کنیم.

 آنها می‌گویند: هدفمان فراهم کردنِ چاردیواری‌‌هایی از آنِ کودکان است تا با رفع دل‌نگرانی‌های مداوم از اتمام قرارداد ساختمان و  بالارفتن اجاره‌بها، بتوانیم تمام تمرکز خود را بر آموزش و حمایت از کودکان بگذاریم و از خانه‌ به دوشی هر ساله رها شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز