خبرگزاری کار ایران

جعفرزاده ایمن‌آبادی هشدار داد؛

وضعیت کودکان کار ساماندهی نشود، آسیب‌های اجتماعی افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۸۵۰

یک نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص سوءاستفاده از کودکان به عنوان کارگر هشدار داد.

به گزارش ایلنا، «غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی»، گفت: نباید اجازه داد برخی‌ برای کسب درآمد از کودکان بی‌سرپناه سوءاستفاده کنند.

وی به خانه ملت، گفت: اگر  قصد داریم معضل کودکان از کلانشهرها رخت ببند باید دلایل حضور کودکان کار در کلان شهرها را به طریق موشکافانه بررسی کرد تا مشخص شود چرا تلاش‌های ارگان مختلف برای ساماندهی کودکان کار  اثربخش نبوده است.

ایمن آبادی تصریح کرد: ارتباط با ساماندهی وضعیت کودکان کار  با کوتاهی‌های بی‌شماری روبرو بوده‌ایم  و اگر بطور واقع بینانه وضعیت کودکان کار  توسط  دستگاه‌های  اجرایی مرتفع نشود، بطور حتم درآینده، آمارهای مرتبط با آسیب‌های اجتماعی نیز در جامعه با افزایش روبرو می‌شود.

نماینده مردم در  مجلس دهم با بیان اینکه شکی نیست که با پایان ندادن به معضل حضور گسترده کودکان کار در خیابان‌ها، بزهکاری و سرقت نیز با افزایش روبرو می‌شود، افزود: شکستن بحران بکارگیری کودکان کار نیازمند همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های متولی است.

 عضو کمیسیون برنامه،بودجه ومحاسبات مجلس یادآورشد: شهرداری،سازمان بهزیستی ونهادهای حمایتی الزامی است که با ورود قاطع  در راستای ساماندهی وضعیت کودکان کار اقدام کنند زیرا اگر کودکان کار را در سرچهارراه به حال خود رها کنیم، بطور مسلم باید در آینده  شاهد تبعات منفی در این  راستا باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز