خبرگزاری کار ایران

افزایش حقوق کارکنان دولت در نشست هیات رئیسه مجلس بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۸۳۸

افزایش حقوق‌های کارکنان دولت در نشست هیات رئیسه مجلس بررسی می‌شود.

به گزارش ایلنا، «اسدالله عباسی» عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که افزایش حقوق‌های کارکنان دولت در نشست هیات رئیسه مجلس بررسی می‌شود.

وی در این مورد به خانه ملت گفت که از آنجایی که به طور معمولا ۳ ماه صبر می کنیم تا دولت نسبت به صدور احکام و اجرای بندهای قانون بودجه سالانه اقدام کند و سپس به بحث نظارت ورود کنیم، بنابراین باید منتظر گزارش دیوان محاسبات از نحوه اجرای قانون بودجه سال ۹۸ باشیم.

عباسی تصریح کرد: از آنجایی که قانون بودجه از حساسیت های ویژه ای برخوردار است این احتمال وجود دارد که گزارش نظارتی دیوان محاسبات ۶ ماه زمان ببرد و زمانی ارائه شود که قرار است دولت لایحه بودجه سال آینده را به مجلس ارائه کند.

وی گفت: با این حال چون اختلاف نظری بین دولت و مجلس در زمینه افزایش حقوق‌های وجود دارد و هنوز برخی از سازمان‌های دولتی احکام قطعی و نهایی برای افزایش حقوق‌ها صادر نکرده است، انتظار داریم دراین زمینه تا پایان خرداد ماه به جمع بندی برسیم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: اگر بر اساس گزارش‌های نظارتی تخلفی در زمینه افزایش حقوق‌ها صورت گرفته باشد، اجازه نمی‌دهیم حق و حقوقی از کارکنان دولت ضایع شود با متخلف برخورد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز