خبرگزاری کار ایران

درخواست کارگران سهامدار ایران پوپلین از مدیریت جدید/ بعد از ۲۷ سال سود سهام‌مان را شفاف‌سازی کنید

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۸۱۴

کارگران سهامدار کارخانه ایران پوپلین رشت که همگی‌ بازنشسته شده‌اند، در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل تازه منصوب شده این واحد تولیدی، خواستار رسیدگی به روند توزیع سود سهام خود در این واحد تولیدی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در نامه کارگران سهامدار کارخانه ایران پوپلین، آنها ضمن بیان اینکه ما کارگران سهامدار بازنشسته، ۲۷ سال است که فقط نام سهام‌دار را با خود به یدک می‌کشیم  و از پرداخت سود سهام ما کارگران خبری نیست، افزودند: از شما مدیرعامل جدید ایران پوپلین می‌خواهیم به مشکلات هزار و ۱۶۱ کارگر بازنشسته سهامدار این کارخانه بعد از ۲۷ سال پیگیری بی‌نتیجه خاتمه دهید.

به گفته کارگران بازنشسته ایران پوپلین، در بین سهامداران کسانی هستند که مبتلا به بیماری‌های صعب‌العلاج هستند، سهامدارانی که دختر و پسر دم‌بخت، دانشجو، جوان بیکار دارند و حتی مستاجر هستند و با کمترین مستمری بازنشستگی حدود یک میلیون و  ۴۰۰ هزار تومان امرار معاش می‌کنند.

در ادامه نامه، کارگران بازنشسته سهامدار کارخانه ایران پوپلین رشت آمده است: ما کارگران دیروز، بازنشستگان سهامداران امروز ایران پوپلین هستیم که در زمان اشتغالمان با دریافت اندک حقوق کارگری و توقعات ناچیز با همت، پشتکار و با تولید و صادرات بیش از پیش توانستیم نام ایران پوپلین را در دفتر سفارش‌های تاجران ایرانی و خارجی به عنوان بهترین و تنهاترین کارخانه نساجی در خاورمیانه ثبت نماییم. این درحالی است که وضعیت فعلی تولید در این کارخانه نامناسب است و سهام کارگران بازنشسته این کارخانه نیز تا به امروز نامشخص بوده و اعضای هیئت مدیره ایران پوپلین پاسخ منطقی در پیگیری سهامداران جزء (کارگران ) ندارند.

آنها در ادامه افزودند: مدیریت سابق  کارخانه مدعی بود تولید در این واحد سالهاست صرفه اقتصادی نداشته و حتی میلیاردها تومان زیان انباشته نیز داشته است بنابراین سودی حاصل نشده است که بخواهند به سهامداران جزء پرداخت کنند.

در ادامه نامه کارگران بازنشسته آمده است: ما کارگران به عنوان سهامداران جزء ادعای مطروحه مدیران سابق را باتوجه مدارک موجود کاملا رد نموده و مدعی هستیم آنچه موجب زیان فعلی این واحد تولیدی است سوءمدیریت افرادی بوده است که از سالها پیش با نفوذ در بدنه داخلی شرکت موجب رقم زدن وضعیت نابسامان فعلی شرکت شده‌اند. لذا از شما مدیریت جدید می‌خواهیم از ادامه منفعت‌طلبی کسانی که با دریافت میلیاردها تومان تسهیلات  بانکی به نام ارتقای تولید از نبود سیستم نظارتی کافی در این شرکت برای خود و دیگران استفاده کرده‌اند، جلوگیری کنید.

کارگران سهامدار ایران پوپلین در بخش پایانی نامه خود با بیان اینکه ما سهامداران بخش کارگری ایران پوپلین که تعدادمان به هزار و ۱۶۱ نفر می‌رسد ضمن تشکر از مدیریت عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، از مدیرعامل تازه منصوب شده ضمن درخواست رسیدگی به وضعیت کنونی وضعیت کارخانه، تعیین تکلیف عاجل سود معوقه سهام خود را بعد از بیست و هفت سال خواستاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز