خبرگزاری کار ایران

سامانه شفافیت صندوق بازنشستگی کشوری راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۷۲۶

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از راه‌اندازی سامانه شفافیت صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد و گفت: در اولین گام اطلاعات تحصیلی مدیران و اعضای هیأت مدیره صندوق بازنشستگی و هلدینگ‌ها منتشر می‌شود.

به گزارش ایلنا، سیدمیعاد صالحی در پستی اینستاگرامی خود نوشت: در این سامانه طی چند گام و به تدریج اطلاعاتی درباره حوزه‌های تخصصی هلدینگ‌ها، سن و مدارک تحصیلی، حقوق و مزایای مدیران عامل صندوق و اعضای هیات مدیره هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه، جزئیات مالی درخصوص سودآوری، هزینه‌های جاری و ... اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بر این اساس، گام اول این سامانه انتشار مدارک تحصیلی مدیران عامل و هیات مدیره صندوق و هلدینگ‌های تخصصی است و اطلاعات شرکت‌های تابعه به تدریج بارگزاری می‌شود.

وی در ادامه با انتقاد از نبود ارتباط  میان برخی مدارک تحصیلی و حوزه کاری در صندوق نوشته است: کیفیت ضعیف و نیز بی‌ارتباط بودن برخی مدارک تحصیلی با حوزه کاری حیرت‌آور است.

صالحی با ابراز تأسف از مشکلات پیش آمده برای شرکت‌ها به علت ناکارآمدی برخی مدیران و نیز اشاره به متخصصان و نخبگانی که در صف خدمت به کشور پشت چنین مدیرانی مانده‌اند، افزود: انشاالله اجازه ادامه این وضع را نخواهیم داد و وضعیت اصلاح خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز