خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران نیروگاه سیکل ترکیبی آبادان به تاخیر در دریافت مطالبات مزدی‌

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۶۰۳

کارگران نیروگاه سیکل ترکیبی آبادان از تاخیر در پرداخت شدن مطالبات مزدی‌شان انتقاد کردند.

برخی کارگران نیروگاه سیکل ترکیبی آبادان در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: کارگران نیروگاه سیکل ترکیبی آبادان  نسبت به تاخیر در پرداخت شدن مطالبات مزدی‌شان مقابل دفتر مدیریت اعتراض کردند.

اعتراض کارگران سیکل ترکیبی به این موضوع است که پیمانکاری که اکنون عهده‌دار راه‌اندازی و بهره‌برداری از نیروگاه سیکل ترکیبی آبادان است، حقوق و مزایای کارگران خود را با تاخیر پرداخت می‌کند.

 بخش دیگری از اعتراض کارگران مربوط به تبدیل وضعیت قرارداد کارگران قراردادی است که علارغم اینکه شرایط لازم را برای تبدیل وضعیت دارند اما این مهم ازسوی مسئولان نیروگاه پیگیری نمی‌شود.

به گفته آنها، نیروگاه سیکل ترکیبی آبادان ازجمله نیروگاه‌های استراتژیک منطقه است که در پایان خط شبکه قرار دارد و از اهمیت بالایی برخوردار است.

آنها گفتند: تامین نشدن قطعه توسط شرکت مالک نیروگاه و شرکت بهره‌بردار از دیگر دلایل اعتراض کارگران است.

مصطفی حیدری (مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران) در حمایت از کارگران معترض نیروگاه سیکل ترکیبی آبادان در گفتگو با سایر رسانه‌ها گفت: برای رسیدگی به وضعیت کارگران نیروگاه سیکل ترکیبی آبادان و در راستای مطالبه‌گری جریان دانشجویی، از این نیروگاه بازدید خواهیم کرد تا ضمن دیدار با مسئولین نیروگاه، پیگیر مطالبات کارگران باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز