خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جوان صندوق بازنشستگی، مهمان امشب رسانه ملی

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۴۲۵

سیدمیعاد صالحی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، مهمان مسافر ماه می‌شود.

به گزارش ایلنا، «مسافر ماه» عنوان جنگ شبانه شبکه دو سیماست که هرشب در ماه مبارک رمضان روانه آنتن می‌شود. محوریت این برنامه پرداختن به سبک زندگی انسان‌هایی است که پس از عبور از مسیری دشوار به موفقیت رسیده‌اند و پس از رسیدن به قله‌های موفقیت تلاش کرده‌اند تا در زندگی دیگران نیز به صورتی مثبت موثر باشند که این تاثیرگذاری از مسیر آموزش، اشتغا‌ل‌زایی، شرکت در امور خیر و ... می‌گذرد.

امشب،سید میعاد صالحی،جوان نخبه و کارآفرین که مدیرعاملی صندوق بازنشستگی کشوری را نیز عهده‌دار است مهمان این برنامه می‌شود.

صالحی فارغ التحصیل مقطع دکترا از دانشگاه شریف، عضویت در بنیاد ملی نخبگان و کمیته استعدادهای درخشان وزارت علوم،استادیاری و عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت را در کارنامه خود دارد.

این برنامه علاوه بر گفت و گو با مهمانان، اجرای آهنگ‌ها و نواهای متناسب با فضای معنوی رمضان توسط خوانندگان مختلف، کمپین کمک رسانی به سیل زدگان خوزستان و لرستان و گزارش‌هایی از این مناطق و ... از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است.

همچنین «جهان اطراف من» عنوان یکی دیگر از بخش‌های «مسافر ماه» است که به گفت‌وگو با افرادی که سهم خود را به درستی و به شکلی غیرکلیشه‌ای نسبت به جهان پیرامونشان ادا کرده‌اند، تعلق دارد.

این برنامه به نویسندگی و تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی و سردبیری و اجرای محسن آزادی کاری از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو سیماست که در ایام ماه مبارک رمضان هر شب بعد از بخش خبری ساعت 22:30 روانه آنتن می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز