خبرگزاری کار ایران

کارگران بیکار شده کارخانه نورد ایوان مقرری بیمه بیکاری می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۸۹۶

مقرری بیمه بیکاری ۴۵ کارگر کارخانه «نورد ایوان» که همزمان با تعطیلی کارخانه بیکار شده‌اند به زودی برقرار می‌شود.

به گزارش ایلنا، «یارالله نصیری (رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت ایلام) به رسانه‌ها گفت: مقرری بیمه بیکاری ۴۵ کارگر کارخانه «نورد ایوان» که همزمان با تعطیلی کارخانه بیکار شده‌اند به زودی برقرار می‌شود.

به گفته وی، کارخانه فولاد «نورد ایوان» که در زمینه تولید انواع میلگرد آج‌دار در شهرستان ایوان فعالیت دارد از حدود دو ماه قبل با ۴۵ کارگر به دلیل اختلاف سهامداران کارخانه تعطیل اعلام شده و قرار است با همکاری دستگاه‌های مربوطه و قضایی این شهرستان مشکل به زودی رفع شود.

وی با اشاره به اینکه کارگران این کارخانه برای گذران زندگی تا فراخوان مجدد کار از مقرری بیمه بیکاری استفاده خواهند کرد، تصریح کرد: به منظور تسریع در حل مشکلات حقوقی شرکت و شرکا از طریق دادگستری ایوان نیز پیگیری‌های لازم به عمل آمده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام بیان داشت: تاکنون مسئولان ارشد استان برای راه‌اندازی مجدد این واحد مذاکرات و جلساتی با سهامداران این واحد تولیدی داشته ولی آنچه مشخص است اینکه دلیل تعطیلی کارخانه اختلافات بین شرکا بوده و ارتباطی به کم‌کاری یا اهمال مدیران سازمان‌های متولی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز