خبرگزاری کار ایران

کارگران سیمان کرمان نگران توقف یک خط تولید/ کارفرما: در حال رایزنی هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۳۰۲

نماینده کارگران کارخانه سیمان کرمان گفت: با عبور لوله خط گاز و ممنوعیت انفجار در معدن سیمان عملا یک خط تولید متوقف و این باعث نگرانی کارگران این کارخانه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ممنوعیت انفجار در معادن شرکت سیمان کرمان به دلیل عبور خط لوله گاز، کارگران این کارخانه را بابت آینده شغلی خود و دریافت حقوق و مزایا نگران کرده است.

نماینده کارگران کارخانه سیمان کرمان گفت: با عبور لوله خط گاز و ممنوعیت انفجار در معدن سیمان عملا یک خط تولید متوقف شده و این باعث نگرانی کارگران این کارخانه شده است.

رنجبر عنوان کرد: کارگران این کارخانه سه میلیون تومان حق و حقوق خود را دریافت نکرده‌اند.

مدیرعامل کارخانه سیمان کرمان نیز در این باره گفت: لوله گاز از معادن شرکت سیمان گذشته و شرکت گاز اجازه انفجار در بخش معدن را نمی‌دهد. وقتی این اتفاق بیفتد، ابتدای خط تولید بسته می‌شود.

فریدون رحمانی با بیان اینکه صنعت سیمان وابسته به معدن است، ادامه داد: اگر نتوانیم در معدن انفجاری داشته باشیم و سنگ آهک استخراج کنیم یکی از خطوط تولید متوقف می‌شود و این موضوع بر درآمد شرکت و حقوق و مزایای کارگران تاثیر می‌گذارد.

به گفته او، در حالت بدبینانه ممکن است تعدیل نیرو داشته باشیم.

مدیرعامل کارخانه سیمان درباره کاهش مزایای مزد کارگران گفت: شرکت گاز در زمستان گاز کارخانه را قطع کرد و کاهش مزایای مزدی کارکنان مربوط به این موضوع است و ربطی به عبور خط لوله گاز ندارد.

او گفت: در حال رایزنی با شرکت گاز، پیمانکار و مسئولان استانی برای رفع مشکل هستیم.

به گفته کارگران؛ امروز پیمانکار و معاون حقوقی شرکت گاز به محل کارخانه آمده‌اند تا اقداماتی در جهت ممنوعیت انفجار در معدن سیمان انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز