خبرگزاری کار ایران

معاون امور حقوقی وزارت کار:

تاکنون ۳۸ نفر از دو یا چندشغله‌ها استعفا داده‌اند

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۲۹۲

میرهادی قره سیدرومیانی گفت: در خصوص دو یا چندشغله‌ها در وزارتخانه یا مجموعه‌های تابعه، تاکنون ۳۸ نفر استعفا داده‌اند و طبق اعلام رسمی روسای صندوق‌ها عملا پرونده دو شغله‌ها بسته شده است.

به گزارش ایلنا، میرهادی قره سیدرومیانی (معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) با بیان اینکه اقدامات بسیار مهم و اساسی در حوزه شفافیت در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رقم خورده که به نوعی در کشور بی‌سابقه بوده، اظهار داشت: شفافیت یکی از راهکارهای جدی مبارزه با فساد است و مقام عالی وزارت در جلسات قبل از رای اعتمادشان در مجلس وعدههایی پیرامون شفافیت مطرح کردند که یکی پس از دیگری به طور کامل و دقیق عملیاتی شد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: شفافیت باعث ایجاد اتاق شیشهای میشود که به واسطه آن، همه نهادهای دولتی و غیردولتی بتوانند امور را رصد و از فساد و ویژهخواری جلوگیری کنند.

وی افزود: در خصوص دو یا چندشغلهها در وزارتخانه یا مجموعههای تابعه، تاکنون ۳۸ نفر استعفا دادهاند و طبق اعلام رسمی روسای صندوقها عملا پرونده دو شغلهها بسته شده است.

قره سید رومیانی توضیح داد: ارائه اطلاعات دقیق و جزئی دریافت کنندگان وام اشتغال پایدار روستایی و عشایری با کارمزد۶،۴ و ۱۰ درصد به تفکیک استان، سهم هر یک، تعداد اشتغال موردتعهد و دستگاه اجرایی کار بسیار بزرگ و مهمی بود که رقم خورد.

وی اضافه کرد: در حوزه شفافیت گامهای بسیار بلندی دراین وزراتخانه برداشته شده که میتوان گفت نظیر نداشته است.

قره سید رومیانی درباره جوانگرایی و انتصابات وزارتخانه نیز، گفت:مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ریاست جمهور همواره بر استفاده از جوانان تاکید داشتهاند و در این حوزه نیز، وزارت تعاون عملگرایی بسیار خوبی داشته است.

وی افزود: با توجه به مشکلات و سختیهایی که بعضا برای ملت عزیز ایران وجود دارد، همه ما مسئولین باید شبانهروزی فعالیت کنیم و بارها این نکته را در جلسات با مدیران کل استان‌ها نیز مطرح کردهام و تاکید داشتهایم که مدیران در بین مردم باشند و مدیری که مردمی باشد و در بین مردم حضور داشته باشد بیشتر مشکلات و دغدغههای مردم را درک میکند.

 معاون امورمجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان، گفت: حضور در جلسات کمیسیون‌ها و دیدار با نمایندگان نیز به صورت مستمر ادامه دارد. نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ظرفیت‌ها و دغدغههای مردم در سطح کشور و حوزه انتخابیه را به خوبی میدانند و امیدواریم با کمک نمایندگان بتوانیم هرچه سریعتر مسائل و دغدغههای موجود را حل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز