خبرگزاری کار ایران

توضیحات شرکت برنا ریل گستر تهران در مورد یک خبر

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۷۴۱

پیرو انتشار خبری در تاریخ ۲۲مرداد ماه سال گذشته با عنوان «مهمانداران شرکت برنا ریل گستر تهران سه ماه مزد طلبکارند» روابط عمومی این شرکت جهت تنویر افکار عمومی توضیحاتی را ارسال کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در توضیحی که روابط عمومی شرکت برنا ریل گستر گستر تهران جهت تنویر افکار عمومی ارسال کرده است، آمده است:

شرکت برنا ریل گستر تهران یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذار در بخش ریلی است که طرف قرارداد با شرکت حمل و نقل ریلی رجا می‌باشد. در حال حاضر این شرکت با بازسازی و تجهیز یک رام قطار (تعداد ۹ واگن) افتخار انتقال و جابه‌جایی مسافرین و هم میهنان عزیز کشورمان را در مسیر تهران-زاهدان و تهران – گرگان برعهده دارد و در این مهم همواره کوشیده است تا با ارائه خدمات مطلوب توسط پرسنل مجرب و مهمانداران خود، سفری خاطره انگیز را برای میهمانان قطار خود رقم بزند.

در حال حاضر این شرکت از ۱۵ نفر پرسنل ستادی و تعداد ۴۰ نفر مهماندار و خدمه قطار در انجام امور خود بهره می‌برد که همگی از نیروهای مجرب در حوزه کاری خود می‌باشند.

قرارداد همکاری این شرکت با شرکت حمل و نقل ریلی رجا در سال ۱۳۹۴ به امضا رسید که در حال حاضر این قرارداد که شامل عملیات بازسازی و تجهیز واگن و راهبری قطار بود، به مرحله بهره‌برداری رسیده است و هم‌اکنون سوت قطار این شرکت در سرتاسر مسیرهای منتهی به شهرهای زاهدان و گرگان، شنیده می‌شود.

وضعیت صورت وضعیت‌های این شرکت و نحوه پرداخت‌ها توسط شرکت رجا در نقطه مطلوبی قرار دارد، و در همین راستا پرداخت‌های حقوق و دستمزد پرسنل نیز به‌روز بوده و هم اکنون مشکلی از این بابت وجود ندارد.

هم اکنون مذاکراتی بین شرکت برنا ریل گستر تهران و شرکت حمل و نقل ریلی رجا برای توسعه ارائه خدمات این شرکت در حمل و نقل ریلی مسافر در مسیرهای فوق‌الذکر در جریان است و امید است با تحقق این مذاکرات، خدمات مطلوب این شرکت، به مسافرین محترم توسعه یابد که منجر به افزایش میزان اشتغال در این شرکت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز