خبرگزاری کار ایران

از نفرات برتر دومین کارگاه طراحی پوستر سازمان تامین اجتماعی تقدیر شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۰۵۴

اختتامیه دومین کارگاه طراحی پوستر سازمان تامین اجتماعی در محل شرکت فرهنگ و فیلم تهران و با معرفی و تقدیر از نفرات برتر این کارگاه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، «امیرعباس تقی پور» مدیر کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی در این مراسم با قدردانی از شرکت فرهنگ و فیلم تهران و عوامل اجرایی بابت برگزاری دومین کارگاه طراحی پوستر سازمان تامین اجتماعی، یاد دکتر نوربخش مدیرعامل فقید این سازمان که همواره پشتیبان برنامه‌های جدید بودند را گرامی داشت.

تقی پور با بیان اینکه ۴۲میلیون جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی دارای تنوع فکری و اجتماعی گسترده‌ای هستند، گفت: این شرایط می‌طلبد که از زبان هنر برای برقراری ارتباط با مخاطبان متنوع بیشتر استفاده کنیم.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری چنین کارگاه‌هایی افزود: در این کارگاه از ایده‌های جدید نیروهای جوان بهره‌مند شدیم و  از آثار منتخب در مراکز درمانی و بیمه‌ای تأمین اجتماعی استفاده می‌کنیم. باید به شکلی عمل کنیم که فضا برای بهره‌گیری از تجربیات اساتید توسط این جوانان فراهم شود.

تقی پور با بیان اینکه به شدت از همکاری و مشارکت هنرمندان در کارگاه پوستر سازمان تامین اجتماعی استقبال می‌کنیم، گفت: هنرمندان حاضر در این کارگاه از سازمان تامین اجتماعی و خدمات آن شناخت پیدا کردند و انتظار داریم این فضای همکاری تداوم داشته باشد.

مدیر کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، پوستر را از بهترین ابزار انتقال پیام به مخاطبان دانست و تصریح کرد: آثار ایجاد شده در معرض دید همگان قرار می گیرد و آثاردر قالب پوستر بسیار ارزشمند است. از ظرفیت شبکه های اجتماعی نیز برای انتشار و بازنشر پیام ها استفاده می کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد: سومین کارگاه طراحی پوستر سازمان تامین اجتماعی با مشارکت خوب هنرمندان بزودی برگزار شود.

«مسعود کوثری» مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی نیز در این مراسم گفت: سازمان تامین اجتماعی شیوه‌های هنری خاص خود را باید برای ارتباط با مخاطب داشته باشد. زبان هنری موردنیاز است که این سازمان باید بیشتر به آن توجه کند.

کوثری افزود: با برگزاری این کارگاهها با طرح‌های جدید و غیرتکراری روبرو می‌شویم.

وی با بیان اینکه تامین اجتماعی باید در جهت بازنمایی خود تلاش کند، تصریح کرد: این سازمان محدود به تعدادی خدمات نیست، بلکه باید با شیوه بهتر خودش را بیان و معرفی کند تا برند و تصویر این سازمان با مشارکت هنرمندان تقویت شود.

محمد محمدی، مدیرعامل شرکت فرهنگ فیلم تهران نیز با اشاره به روند برگزاری دومین کارگاه طراحی پوستر سازمان تامین اجتماعی گفت: پس از انتشار فراخوان در سال گذشته، ۵۰۰ اثر از ۱۶۰ هنرمند از سراسر کشور به دبیرخانه سومین کارگاه طراحی پوستر ارسال و سرپرستی داوری آثار توسط استاد فرزاد ادیبی انجام شد و در نهایت ۲۷ هنرمند در سه روز زمان برگزاری کارگاه شرکت کردند و آثار گرافیکی خود را خلق کردند.

محمدی افزود: در طول برگزاری کارگاه، محمدحسن زدا سرپرست سازمان تامین اجتماعی نیز از دومین کارگاه طراحی پوستر سازمان این سازمان بازدید داشت.

وی گفت: در پایان این کارگاه ۷۷ اثر خلق شد.

فرزاد ادیبی، استاد کارگاه طراحی پوستر تأمین اجتماعی نیز در این مراسم گفت: با همین قدم‌های کوچک می‌توان فرهنگ را بازسازی کرد. به اندازه مقدور رویداد را برگزار کردیم و در این کارگاه طرح‌های خوبی ارائه شد.

در پایان سومین کارگاه طراحی پوستر سازمان تامین اجتماعی، ۲۴ طرح شایسته تقدیر شناخته شد و از سه پوستر به عنوان پوستر منتخب رونمایی شد. الهام مهرپرور، مسعود تاران و زهره شیروانی هرندی به ترتیب به عنوان گرافیست‌های اول تا سوم این کارگاه مورد تقدیر قرار گرفتند.

نمایشگاه ۲۷ اثر برگزیده در سومین کارگاه طراحی پوستر سازمان تامین اجتماعی در در محل شرکت فرهنگ و فیلم تهران افتتاح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز