خبرگزاری کار ایران

محجوب در شیراز :

پس از 5 سال هنوز مجوز اعتراض کارگران صادر نشده است/ از وزیر کشور گله‌مندم

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۸۹۸

دبیرکل خانه کارگر با بیان اینکه کارگران در روز کارگر باید در میدانی جمع شوند و اعتراض کنند، گفت: همواره در جهت اعتراض به ما گفته‌اند که باید مجوز اخذ کنیم این درحالیست که حدود 5 سال است از درخواست مجوز ما می‌گذرد اما هنوز صادر نشده است.

به گزارش ایلنا علیرضا محجوب در گردهمایی روزکارگر در شیراز گفت: روز کارگر علاوه بر اینکه یک جشن با شکوه است یک نوع مراسم اعتراضی به وضعیت این قشر است.

وی افزود: معتقدم که برگزارکنندگان چنین مراسمی باید هر دوبخش این روز بزرگ را رعایت کنند چراکه همه این اتفاقات زشت و نازیبا نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: عواملی مانند  فقر معیشت، فقر قرارداد کار، دشواری‌های زندگی، مستمری بازنشسته‌ها و ..... زبان حال مراسم‌های کارگران است.

دبیرکل خانه کارگر گفت: با توجه به اینکه تمام کارگران در جهان این روز مقدس را جشن می‌گیرند بنابراین ما باید در این مکان عید کارگری را جشن بگیریم.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: تمام کارگران در جهان در این روز علاوه بر برگزاری جشن به اعتراض به وضعیت خود می‌پردازند.

محجوب با اشاره به اینکه در مراسم روز کارگر افراد نباید بر روی صندلی بنشینند و همواره باید ایستاده به وضعیت جامعه کارگری اعتراض کنند، گفت: از فرماندار و استاندار محترم تقاضا دارم که در این مورد تمهیداتی بیندیشند.

دبیرکل خانه کارگر گفت: از وزارت کشور و وزیر محترم در جهت برگزاری چنین مراسم‌هایی در روز کارگر  گله‌مندم چراکه مراسم روز کارگر نباید بدون اعتراض برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز