خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای مطرح کرد؛

ارائه آموزش‌های مهارتی به مخاطبان علاقه‌مند منجر به ایجاد کسب و کار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۶۶۹

پاک سرشت گفت: امروز اکثر مردم ارزش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را نمی‌دانند تا از آن بهره‌مند شوند. در این راه باید روابط عمومی‌ها در شناساندن ارزش مهارت در جامعه سازمان را یاری کنند.

به گزارش ایلنا، سلیمان پاک سرشت (رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای) در نشست با رؤسای ستادی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی، اعضای هیأت نظارت آموزشگاه‌های آزاد و نمایندگان مربیان استان گفت: ارائه آموزش‌های مهارتی به مخاطبان علاقه‌مند، این آموزش‌ها را هدفمند و اثربخش می‌کند.

پاک‌سرشت با بیان اینکه باید برای آموزش فنی و حرفه ای مخاطب علاقمند و هدفمند پیدا کرد، افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه ای باید دنبال افرادی باشد که بعد از آموزش وفادار باشند و مهارت آموخته را  به کسب و کار تبدیل کند.

وی افزود: مهارت آموختگان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با مشکل عرضه محصولات خود در بازار روبرو هستند.

پاک سرشت با بیان اینکه باید مهارت‌های موثر در زندگی مردم را شناسایی و معرفی کنیم، افزود: امروز اکثر مردم ارزش آموزش‌های فنی و حرفه ای را نمی‌دانند تا از آن بهره‌مند شوند. دراین راه باید روابط عمومی‌ها در شناساندن ارزش مهارت در جامعه سازمان را یاری کنند.

وی با اشاره به تحولات حوزه مهارت‌آموزی و پروژه محور شدن آزمون‌های سنجش و ارزشیابی مهارت گفت: این روش باعث تربیت نیروی ماهر مورد نیاز جامعه خواهد شد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با بیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باید در فضایی پر نشاط ارائه شوند گفت: با استفاده از راهکارهای جدید درآموزش می‌توان این محیط را فراهم ساخت.

پاک‌سرشت افزود: با معرفی مهارت آموختگانی که موفق به ایجاد کسب و کار شده‌اند در ترویج و گسترش فرهنگ مهارت‌آموزی در جامعه مؤثر باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز