خبرگزاری کار ایران

رییس موسسه کار و تامین اجتماعی خبر داد:

همایش ملی" آینده کار" 12 اردیبهشت برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۹۴۹

رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی و دبیر همایش ملی آینده کار گفت: این همایش در یکصدمین سال تاسیس سازمان بین المللی کار و با حضور مقامات دولتی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و دولت روز پنجشنبه، 12 اردیبهشت در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا سپهری (رییس موسسه کار و تامین اجتماعی و دبیر همایش ملی آینده کار) در خصوص ضرورت برگزاری همایش اظهار داشت: بازارهای کار کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته دستخوش تحولات بزرگی در سالهای اخیر و نیز دهه‌های آینده هستند؛ جهانی شدن، تغییرات جمعیت‌شناختی، تحولات حوزه فناوری و هوش مصنوعی و تغییرات آب و هوایی مهمترین عوامل تغییر و تحولات می‌باشند.

سپهری افزود: تحولات یاد شده فرصت‌ها و نیز چالش‌هایی با خود به همراه دارند که آینده کار را شکل خواهند داد و مواجهه خردمندانه با چالش‌ها و استفاده هوشمندانه از فرصتها نیازمند خرد جمعی در سطوح ملی و بین‌المللی است. به همین منظور، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و موسسه کار و تأمین اجتماعی همزمان با یکصدمین سال تأمین سازمان بین المللی کار و در جهت تحقق ابتکار سده آن سازمان تحت عنوان "ابتکار آینده کار" همایش ملی"آینده کار" را با مشارکت شرکای اجتماعی، جامعه علمی و دانشگاهی روز پنجشنبه مورخ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ در محل مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار می‌نماید.

دبیر همایش ملی آینده کار گفت: در این همایش، محورهایی مثل جهانی شدن و آینده کار، تغییرات جمعیتی و آینده کار، تغییرات آب و هوایی و آینده کار و تحولات تکنولوژیکی و آینده کار به بحث و بررسی در کمیسیون‌های تخصصی همایش ملی آینده کار  متشکل از دولت و شرکای اجتماعی( کارگر و کارفرما) گذاشته خواهند شد.

 وی افزود: در این همایش وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خانم آندرس از سازمان بین‌المللی کار، شاکرمی معاون روابط کار، عطاردیان نماینده کارفرمایی، اولیا بیگی نماینده کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار، محجوب نماینده مجلس شورای اسلامی، دکتر عباسی و دکتر جوانمردی اساتید دانشگاه سخنرانی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: برگزاری دو پنل تخصصی سده و آینده کار نیز از دیگر برنامه های این همایش خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز