خبرگزاری کار ایران

از کارگران نمونه شهرک صنعتی شمس آباد شهرستان ری تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۲۴۶

رییس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کارخانجات شهرستان ری با تاکید بر اینکه اهمیت نقش کارگر در سنگر تولید بسیار است، گفت: ما باید جایگاه کارگر را در کارگاه‌ها افزایش دهیم.

محمدرضا بقاییان (رییس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کارخانجات شهرستان ری) در همایش تجلیل از کارگران نمونه در محل سالن اجتماعات شهرک صنعتی شمس آباد شهرستان ری اظهار داشت: همه فعالان کارگری و مسئولان وزارت کار باید تلاش کنند تا روحیه کار را در کارخانه‌ها بهبود ببخشیم و رابطه شوراهای اسلامی کار و نمایندگان کارگر را با کارفرما افزایش دهیم.

وی افزود: حمایت از تولید و کالای ایرانی همواره مورد تاکید رهبری بوده است و ایشان حل مشکلات کارگران را مهم دانستند.

بقاییان با تاکید بر اینکه اهمیت نقش کارگر در سنگر تولید بسیار است، گفت: ما باید جایگاه کارگر را در کارگاه‌ها افزایش دهیم. در جنگ تحمیلی حدود 14 هزار کارگر شهید شدند و همیشه در خط حمایت از ولایت و اسلام بوده اند.

او ادامه داد:  از مدیرعامل شهرک صنعتی شمس آباد، رییس اداره کار شمس آباد و حسن آباد و عزیزان اطلاعاتی و امنیتی شهرستان که در همه موارد ما را کمک کردند، تشکر می‌کنم. به همت پیشکسوت‌ها بود که با کمترین تنش مشکلات را بر طرف شدند. همچنین ممنون کارفرمایی هستیم که دلسوز کارگر هستند و می‌دانند بدون کارگران چرخ تولید نمی‌چرخد. در پایان امیدوارم که تهدید دشمنان هیچ خدشه‌ای در روند تولید کشور وارد نکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز