خبرگزاری کار ایران

شاکرمی مطرح کرد:

باید برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی تصمیمات ویژه‌ای گرفته شود/ تلاش برای استمرار تولید و رفع مشکلات

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۹۱۶

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سیاست‌های متخذه بانک‌ها، مالیاتی، تامین اجتماعی، بحث ماده 141 قانون تجارت و حتی چک‌های برگشتی از مشکلات واحدهای تولیدی است که باید تصمیمات ویژه‌ای گرفته شود.

به گزارش ایلنا، حاتم شاکرمی امروز شنبه در جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای تولیدی نمونه استان البرز اظهار داشت: گرچه هنوز فاصله هزینه معیشت و تورم وجود دارد اما با افزایش 36.5 درصدی حداقل دستمزد تا حدودی این فاصله کاهش یافت.

شاکرمی گفت: در بحث صیانت از نیروی کار براساس 2 شاخص سازمان بین‌المللی کار و مصوبات شورای‌عالی حفاظت از کار نیز درصدد برقراری استاندارد کاری در محیط‌های کاری هستیم.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: تحقق این مهم منوط به مشارکت بیش از پیش تشکلهای ‌کارگری و کارفرمایی است تا خدمات بیشتر و بهتری به کارگران ارائه شود.

شاکرمی گفت: همه ما درباره موضوع شعار سال و تحقق آن که رونق تولید است وظیفه داریم، بنابراین دراین زمینه باید به فعالیت‌هایی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته اهتمام ورزید.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: هدف تحریم ظالمانه و اقدامات خصمانه و ناعادلانه دولت امریکا در رابطه با کارگران، امنیت شغلی و رفاه زندگی آنان است.

وی ادامه داد: در این شرایط کارگران باید با اندیشه و هنر و کارفرمایان با خلاقیت خود تلاش کنند تا با شکست تحریم‌ها پاسخ محکمی به دشمنان مردم و انقلاب اسلامی داده باشند.

شاکرمی اظهار داشت: شاید بیشترین تعهدات در تحقق شعار امسال بر دوش کارگران و کارفرمایان است اما درباره تولید نیز باید تصمیم متفاوتی بگیریم و رونق تولید را عملیاتی کنیم.

وی ادامه داد: بر این اساس در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی‌هایی انجام گرفته و پیشنهاداتی به قوه مجریه و رئیس‌جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت داده شده.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در این زمینه سیاست‌های متخذه بانک‌ها، مالیاتی، تامین اجتماعی، بحث ماده 141 قانون تجارت و حتی چک‌های برگشتی از مشکلات واحدهای تولیدی است که باید تصمیمات ویژه‌ای گرفته شود.

معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: تلاش می‌کنیم واحدهای تولیدی و صنعتی بتوانند از یک سری محدودیت‌ها به‌صورت موقت خارج شده تا بتواند به حیات و استمرار تولید خود ادامه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز