خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

قرارداد کارگزاران روستایی در وزارت کار تایید و ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۱۱۳

سیدمجید صدری با تاکید بر تکمیل اقدامات انجام شده و در راستای انعقاد قرارداد مستقیم دائمی کارگزاران مخابرات روستایی با شرکت مخابرات ایران گفت: جلسه‌ای در وزارت کار برگزار و متن قرارداد مورد بررسی مجدد و تائید قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، سیدمجید صدری اعلام کرد: مشکل چندین ساله کارگزاران روستایی با هماهنگی سهامداران، پیگیری نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، حمایت وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات و همراهی هیات مدیره  به سرانجام رسید.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ادامه بیان داشت: پس از مذاکرات مستمر گذشته و پیگیری‌های مختلف، پس از تایید وزارت کار متن قرارداد کارگزاران روستایی باتوجه به بررسی‌های مجدد صورت گرفته در جلسه تشکیل شده در وزارت کار به طور رسمی به ادارات کل کار استانها ابلاغ شد.

در همین راستا و با هماهنگی معاونت توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران و با توجه به پذیرش قرارداد از سوی نمایندگان کارگزاران مقرر شد پس از امضای قرارداد نسبت به  پرداخت حقوق و ادامه فعالیت اقدام شود.

صدری در ادامه به جایگاه والای سرمایه انسانی در مخابرات اشاره کرد و افزود: شرکت مخابرات ایران همواره در حفظ و شان کرامت تمام کارکنان خود کوشا بوده و انعقاد قرارداد دائمی با کارگزاران روستایی مصداق بارز این مهم است.

 وی در پایان اشاره کرد: شرکت مخابرات ایران انتظار دارد با توجه به اقدام مثبت و بی‌سابقه قرارداد مستقیم دائم کارگزاران مخابرات روستایی با شرکت مخابرات ایران این عزیزان بیش از پیش در انجام وظایف خود کوشا باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز