خبرگزاری کار ایران

امیدواری برای توقف حکم حبسِ جعفر عظیم‌زاده

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۸۳۷

جداری فروغی گفت: امیدوارم با قبول اعاده دادرسی، اجرای حکم جعفر عظیم زاده متوقف شود.

محمدعلی جداری فروغی (وکیل جعفر عظیم زاده) در تماس با خبرنگار ایلنا گفت: امروز درخواست اعاده دادرسی درباره پرونده جعفر عظیم‌زاده را به دیوان عالی کشور تقدیم کردم. موکلم پیش از این در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به اتهام تبلیغ علیه نظام و اقدام علیه امنیت ملی به ۶ سال حبس تعزیری محکوم شده که در حال حاضر در حال سپری کردن این حکم در زندان اوین است.

این وکیل دادگستری متذکر شد: عظیم زاده در پرونده دیگر در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی ساوه با اتهامات مشابه به ۱۱ سال حبس محکوم شده بود که خوشبختانه در این پرونده مشابه، در مرحله تجدیدنظر در شعبه ۸ دادگاه تجدیدنظر استان مرکزی، حکم برائت وی صادر شد.

این وکیل دادگستری افزود: با توجه به بند "ت" ماده ۴۷۴ قانون آیین دادرسی کیفری درخواست دادرسی دادم و امیدوارم با توجه به ماده ۴۷۷ همان قانون، این اعاده دادرسی پذیرفته شده و اجرای حکم زندان جعفر عظیم‌زاده متوقف شود.

فروغی یادآوری کرد که پیش از این جعفر عظیم‌زاده به خاطر غیبت از زندان به ۳۰ ضربه شلاق محکوم شده بود که حکم مزبور در شعبه ۱۴ دادگاه تجدیدنظر تهران فسخ و به ۷۰۰ هزار تومان جزای نقدی تبدیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز