خبرگزاری کار ایران

در هم‌اندیشی کارکنان مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان تهران مطرح شد:

اولویت بسیاری از بیمه‌شدگان بهره‌مندی از خدمات درمانی است/ بازنشستگی مشاغل پرستاری با ۲۵ سال سابقه کار و ۵ سال ارفاق فراهم است

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۷۸۸

زدا در نشست هم اندیشی با کارکنان مراکز درمانی تأمین اجتماعی در استان تهران، با بیان اینکه هزینه‌های خدمت رسانی این سازمان به جامعه تحت پوشش از محل حق بیمه دریافت شده از بیمه شدگان تأمین می‌شود، گفت: ارائه خدمات شایسته در بخش درمان انگیزه پرداخت حق بیمه را تقویت می‌کند و بسیاری از اقشار تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی در درجه اول برای بهره مندی از خدمات درمانی تحت پوشش این سازمان قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایلنا، محمدحسن زدا (سرپرست سازمان تأمین اجتماعی) در نشست هم اندیشی با کارکنان مراکز درمانی تأمین اجتماعی در استان تهران که عصر سه‌شنبه در مجتمع نگین غرب برگزار شد، با بیان اینکه هزینه‌های خدمت رسانی این سازمان به جامعه تحت پوشش از محل حق بیمه دریافت شده از بیمه شدگان تأمین می‌شود، گفت: ارائه خدمات شایسته در بخش درمان انگیزه پرداخت حق بیمه را تقویت می‌کند و بسیاری از اقشار تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی در درجه اول برای بهره مندی از خدمات درمانی تحت پوشش این سازمان قرار گرفته‌اند.

زدا اظهار داشت: در جلسات هم‌اندیشی ما شنونده سخنان همکاران هستیم و سوالات و مطالبات همکاران را پاسخ می‌دهیم.

وی افزود: در نشست هم‌اندیشی با کارکنان حوزه درمان درباره بازنشستگی پرستاران، تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری، اضافه کاری کارکنان حوزه درمان، کمبود نیروی انسانی و سایر مسائل حوزه درمان به گفتگو و تبادل نظر می‌پردازیم.

زدا همدلی و تعلق سازمانی کارکنان حوزه درمان سازمان تأمین اجتماعی را بسیار ارزشمند دانست و اظهار داشت: نمود بارز این همدلی و تعلق سازمانی در واقعه سیل اخیر در استان لرستان قابل مشاهده است. در پلدختر که درمانگاه تأمین اجتماعی با مشکل مواجه شده بود، همکاران درمان استان لرستان با اتحاد و همدلی مثال زدنی خود، این مرکز را در یک روز آماده خدمت رسانی کردند و درمانگاه پلدختر در سخت‌ترین شرایط خدمات درمانی مورد نیاز را به مردم شریف این شهرستان ارائه داد.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی افزود: مدیران و کارکنان حوزه درمان تأمین اجتماعی در زمان وقوع سیل با تمام توان برای خدمت رسانی به هموطنان وارد عمل شدند و مراکز درمانی تأمین اجتماعی در مناطق سیل زده به همه هموطنان اعم از بیمه شده و غیر بیمه شده خدمات درمانی مورد نیاز را ارائه دادند.

در ادامه این جلسه عمران نعیمی (مدیرکل دفتر امور حقوقی سازمان تأمین اجتماعی) به بیان توضیحاتی درباره قوانین مربوط به بازنشستگی مشاغل مرتبط با پرستاری پرداخت و گفت: براساس آخرین مصوبات مجلس شورای اسلامی که مبنای عمل سازمان تأمین اجتماعی قرار دارد، بازنشستگی مشاغل پرستاری با ۲۵ سال سابقه کار و ۵ سال ارفاق فراهم است.

بعد از سخنان نعیمی تعدادی از پرستاران حاضر در نشست به بیان دیدگاه‌های خود پرداخته و خواستار بازنشستگی پرستاران با ۲۰ سال سابقه کار شدند.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: در جلسه مشترکی با دکتر نعیمی و سه نفر از کارکنان حوزه پرستاری این موضوع را بررسی می‌کنیم و تصمیم مناسب را براساس قانون اتخاذ خواهیم کرد.

در ادامه این نشست سرپرست سازمان تأمین اجتماعی به سوالات مختلف طرح شده از سوی کارکنان حوزه درمان تأمین اجتماعی پاسخ داد.

زدا در پاسخ به سوالات تعدادی از کارکنان مراکز درمانی تأمین اجتماعی درباره سوابق بیمه‌ای آنان، گفت: با تطبیق پرونده پرسنلی و پرونده بیمه‌ای کارکنان حوزه درمان تأمین اجتماعی موضوع سابقه بیمه همکاران درمان را برای همیشه حل می‌کنیم.

وی بر تداوم برگزاری جلسات هم‌اندیشی تأکید کرد و گفت: این نوع جلسات در سطح واحدهای اجرایی سازمان نیز برگزار می‌شود و همکاران واحدهای اجرایی نظرات و دغدغه‌های خود را در فضایی صمیمی و به صورت مستقیم طرح می‌کنند.

بابک عدلی (مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان تهران) نیز در این جلسه گفت: در اداره کل درمان تأمین اجتماعی استان تهران ۱۳۰۰ پزشک، ۳۸۰۰ نفر کادر درمانی، ۲۶۰۰ نفر کادر اداری، مالی و خدماتی و ۴۰۰ نفر کادر دفتر اسناد پزشکی در حال خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش سازمان هستند.

وی افزود: خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی در شرایط سخت اقتصادی پشتیبان جامعه است و این خدمات با حمایت مدیریت سازمان روند توسعه و ارتقاء را طی می‌کند.

عدلی گفت: در ماه‌های پایانی سال تزریق نقدینگی برای بیمارستان‌ها صورت گرفته و خرید دارو و وسایل مورد نیاز و پرداخت‌های پرسنلی انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز