خبرگزاری کار ایران

آیا حق مسکن ۱۰۰ هزار تومانی در فیش حقوقی اردیبهشت ظهور می‌کند؟!

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۷۷۶

علی خدایی از لزوم تصویب هرچه سریع‌تر افزایش حق مسکن خبر داد و گفت: انتظارمان این است که افزایش حفق مسکن هرچه زودتردر فیش‌های حقوقی کارگران اِعمال شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته گذشته معاون روابط کار وزیر کار از تصویب حق مسکن 100 هزار تومانی در کمیسیون اجتماعی دولت خبر داد. سوال اینجاست که آیا این افزایش، در فیش حقوقی اردیبهشت کارگران اِعمال خواهد شد؟

علی خدایی (عضو کارگری شورای عالی کار) با بیان اینکه تا همین حالا هم خلف وعده صورت گرفته، می‌گوید: براساس وعده‌های وزیر کار انتظار ما این بود که افزایش حق مسکن در فروردین ماه در هیات دولت تصویب شود و به حقوق فروردین کارگران برسد.

وی ادامه می‌دهد: مع‌الوصف انتظارمان این است که هرچه زودتر افزایش حق مسکن در هیات دولت به تصویب نهایی برسد و ابلاغ شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا کارگران اردیبهشت ماه منتظر افزایش 60 هزار تومانی حق مسکن در فیش‌های حقوقی خود باشند، می‌گوید: قاعدتاً باید چنین باشد البته توقع ما بیش از اینهاست؛ ما توقع داریم اجرای افزایش حق مسکن را از همان فروردین تصویب و ابلاغ کنند و مابهالتفاوت فروردین را هم با حقوق اردیبهشت به حساب کارگران واریز نمایند.

افزایش 60 هزار تومانی حق مسکن در جلسه بهمن ماهِ شورای عالی کار تصویب شد؛ بر اساس این مصوبه، حق مسکن کارگران از 40 هزار تومان به 100 هزار تومان افزایش یافت. با این حال این افزایش نیازمند تصویب در هیات دولت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز