خبرگزاری کار ایران

پیام سرپرست سازمان تامین اجتماعی به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۳۴۵

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با صدور پیامی فرارسیدن ولادت منجی عالم بشریت، مهدی موعود و هفته سربازان گمنام را به شیعیان و آزادی خواهان جهان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام صادر شده از سوی محمدحسن زدا به این شرح است:

شعبان ماه منسوب به پیامبراعظم(ص) و ماه دعا و ذکر، توجه و عبادت و استغفار است. ماهی که خوان رحمت الهی گسترده است تا اهل دعا، ره‌ توشه‌ای بایسته برای خویش فراهم کنند و آینه تجلی نور خدا شوند.

نیمه شعبان عید مبارک ونقطه عطف اعیاد شعبانیه و پیام آور ظهور حضرت مهر و دوستی است.

این روز یادمانی از تمام نیکی‌هاست و روزگارانی را به خاطر می آورد که جهان بشری از آلام و رنج های طولانی که از ظلم و بی عدالتی برخاسته است، رهایی خواهد یافت.

حضرت مهدی صاحب الزمان (عج)، روشنایی بخش دلهای منتظر و نجات دهنده مظلومان از جور ستمگران، با ظهور خود، سرود فتح و پیروزی را در سراسر گیتی به گوش جهانیان خواهد رساند.

همچنین نامگذاری این ایام به عنوان هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) تداوم حرکت امنیت و ابزاری برای رسیدن آرامش است و امنیت و آرامش کنونی میهن عزیز اسلامی مرهون تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر این دلاور مردان است.

سربازان گمنامی که با عشق به میهن اسلامی و ایمان به دستاورهای نظام جمهوری اسلامی در راستی حفظ امنیت این مرز و بوم مجاهدت می کنند.

امید است توفیق آن را داشته باشیم تا زمان ظهور آن حضرت، در برپایی جهانی سراسر عدل و عدالت و معنوتی خود نقشی داشته باشیم.

ولادت سراسر نور و پاکی، حضرت مهدی موعود (عج) را به شما همکاران گرامی ام در سازمان تامین اجتماعی تبریک عرض نموده و برایتان سربلندی و توفیق و عزت روز افزون مسالت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز