خبرگزاری کار ایران

توزیع ۷۰۰۰ حلقه لاستیک بین رانندگان حمل و نقل جاده‌ای سمنان

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۳۳۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به «مطالبات به حق» رانندگان حمل و نقل جاده‌‌ای، از توزیع ۷۰۰۰ حلقه لاستیک بین رانندگان استان سمنان، خبر داد.

به گزارش ایلنا، «احسان منصور کیایی» گفت: در چند ماه گذشته و در پی مطالبات به حق رانندگان حمل و نقل جاده‌ای اقدامات گسترده‌ای برای رفع مشکلات این عزیزان صورت گرفته است. از آنجایی که تهیه اقلام مصرفی ناوگان از جمله لاستیک یکی از دغدغه‌های مهم رانندگان حمل و نقل جاده‌ای بوده، به منظور رفع مشکل رانندگان برنامه‌ریزی لازم برای تهیه و توزیع لاستیک مورد نیاز انجام شده و رانندگان حمل و نقل عمومی برون شهری می‌توانند با مراجعه به صنوف خود و یا ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان‌های فاقد صنف، جهت دریافت لاستیک ثبت نام کنند که در صورت دارا بودن کارکرد مناسب، حواله دریافت لاستیک برای آنها صادر می‌شود.

وی در ادامه افزود: براساس توافقات صورت‌گرفته بین سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و وزارت صنعت معدن و تجارت، از تیر ماه ۹۷ مراحل اجرایی توزیع لاستیک بین رانندگان استان آغاز و تاکنون  ۷۰۰۰ حلقه لاستیک بین رانندگان باری و مسافری استان توزیع شده است.

منصورکیایی در ادامه با اشاره به فعالیت بیش از ۳۵۰۰ دستگاه ناوگان سنگین حمل و نقل جاده‌ای در بخش کالا و مسافر استان افزود: امیدواریم با افزایش واختصاص سهمیه لاستیک شاهد توزیع سریعتر لاستیک به ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در مرحله دوم به ویژه لاستیک سایز ۲۴*۱۲ باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز