خبرگزاری کار ایران

جایگاه واحدهای روابط عمومی شرکت‌های تابعه شستا ارتقا می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۱۳۱

مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با تاکید بر نگاه ویژه مدیریت عالی شستا و اهمیت نقش همه‌جانبه روابط عمومی‌های در پیشبرد برنامه‌ها، بر ارتقای جایگاه واحدهای روابط عمومی شرکت‌های تابعه شستا تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حسن محمدی در جلسه شورای مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین و هلدینگ فارس و خوزستان که در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای تحقق منویات مقام عالی وزارت تعاون و مدیریت عامل شستا در توجه به شفافیت و اطلاع رسانی به موقع، منسجم و شفاف کلیه برنامه‌ها و فعالیت‌ها ازسوی واحدهای روابط عمومی شرکت‌های تابعه تصریح کرد به زودی با نهایی شدن چارت و ساختار روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه شستا، جایگاه این واحدها ارتقا می‌یابد و ضروری است برای تسهیل امور، مدیران واحدهای روابط عمومی زیرنظر بالاترین مقام هر شرکت فعالیت نمایند.  

محمدی در این جلسه با اشاره به رونمایی و اجرای منشور اطلاع رسانی شستا افزود: باتوجه به اهمیت ارتقای جایگاه روابط عمومی، کارگروهی متشکل از مدیران خبره روابط عمومی شستا تشکیل و پیگیر این موضوع شده و بزودی دستورات مقتضی به هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه ابلاغ می‌شود.

وی با تمجید از نقش بی‌بدیل شرکت‌های سیمانی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به ویژه کمک‌های گسترده امداد و نجات،​ مالی و لجستیک شرکت‌های تابعه به سیل‌زدگان مناطق مختلف کشور در یکماه گذشته گفت: هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه شستا نماد موفق در تحقق مقوله مهم مسئولیت‌های اجتماعی هستند و کسب 12 نشان زرین و سیمین شرکت‌های برتر کشور در بخش محیط زیست و مسئولیت‌های اجتماعی ازسوی شرکت‌های هلدینگ سیمانی شستا نشان‌دهنده توجه مجموعه بزرگ شستا به صنعت سبز در کشور است.

در حاشیه این نشست مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی ضمن بازدید از غرفه واحد هلدینگ سیمان  تامین و فارس و خوزستان متشکل از 20 شرکت تابعه حاضر در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست تهران ضمن استماع نقطه نظرات و گزارش فعالیت‌ها ازسوی مدیران واحدهای محیط زیست و روابط عمومی‌ها، از اقدامات موثر زیست محیطی این شرکت‌ها تقدیر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین و هلدینگ فارس و خوزستان که به عنوان یکی از برترین مجموعه‌های صنعت سبز کشور و دوستدار محیط زیست سال گذشته مفتخر به دریافت 12 نشان زرین و سیمین واحد صنعتی برتر کشور در حوزه محیط زیست و مسئولیت‌های اجتماعی از سازمان محیط زیست شده است در این نمایشگاه 20 شرکت خود شامل: سیمان ارومیه، فارس نو، خاش، بهبهان، صوفیان، ساوه، خوزستان، آبیک، شاهرود، دورود، بجنورد، قاین، زنجان، فارس، غرب، سیمان سفید نی ریز، سابیر، گچ فارس، گرین که فعالیت‌های مرتبط با محیط زیست دارند را در سالن 35نمایشگاه بین‌المللی تهران گردآورده است.

معرفی آخرین برنامه‌ها، اقدامات و دستاوردهای محیط زیستی در زمینه تولید پاک، کنترل آلاینده‌های محیط زیستی، مصرف بهینه منابع و انرژی، مدیریت پسماند، جایگزینی مواد و توسعه فن‌آوری‌های سازگار با محیط زیست در حوزه فرآیند و محصول، مسئولیت‌پذیری اجتماعی در حوزه محیط زیست و نیز برنامه‌های آتی به مخاطبان و بازدیدکنندگان، مهم‌ترین هدف این مجموعه در نمایشگاه است.

هلدینگ سیمانی شستا با حضور کارشناسان و مدیران محیط زیست کارخانجات تابعه آخرین دستاوردهای زیست محیطی خود درقالب بروشور، کاتولوگ و نمایش اقدامات، پایش انلاین و پروژه‌های زیست محیطی سال‌های اخیر، پاسخگوی مسوولان، کارشناسان و اقشار مختلف بازدیدکننده است.

کلانتری (معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست کشور و تعدادی از معاونان و مدیران کل این سازمان)، شماری از مقامات سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف ازجمله مدیران عالی شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین و هلدینگ فارس و خوزستان، مدیران کل محیط زیست استانهای مختلف کشور، تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا، ​متخصصان و فعالان زیست محیطی بخش خصوصی و .... ازجمله بازدیدکنندگان غرفه واحد شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین و هلدینگ فارس و خوزستان در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست تهران بودند.

 نمایشگاه محیط زیست بزرگترین رویداد در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات مرتبط با محیط زیست کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

جایگاه واحدهای روابط عمومی شرکت‌های تابعه شستا ارتقا می‌یابد

جایگاه واحدهای روابط عمومی شرکت‌های تابعه شستا ارتقا می‌یابد

جایگاه واحدهای روابط عمومی شرکت‌های تابعه شستا ارتقا می‌یابد

جایگاه واحدهای روابط عمومی شرکت‌های تابعه شستا ارتقا می‌یابد

جایگاه واحدهای روابط عمومی شرکت‌های تابعه شستا ارتقا می‌یابد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز