خبرگزاری کار ایران

یک فعال کارگری اعلام کرد:

ملارد فاقد درمانگاه و بیمارستان تخصصی تامین اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۱۲۰

شهرستان ملارد با دارا بودن بیش از ۵۰ هزار کارگر بیمه شده اصلی و همچنین حدود ۷ هزار کارگر بازنشسته و مستمری‌بگیر، فاقد درمانگاه و بیمارستان ملکی تامین اجتماعی است.

«رحمان تیموری» به خبرنگار ایلنا گفت: شهرستان ملارد با دارا بودن بیش از ۵۰ هزار بیمه شده اصلی و حدود ۷ هزار مستمری‌بگیر فاقد در مانگاه و بیمارستان ملکی تامین اجتماعی است و بیمه‌شدگان برای استفاده از امکانات درمانی تامین اجتماعی ناچارا به شهرهای مجاور همانند کرج و شهریار سفر می کنند.

رییس هیات مدیره انجمن صنفی کارگران ساختمانی سراسیاب ملارد افزود: ایجاد امکانات درمانی در شهرستان ملارد به دلیل آنکه بیش از ۶۰ درصد از جمعیت آن را کارگران تشکیل می‌دهند از اهمیت ویژه‌ای بر خوردار است چراکه کارگران شهرستان ملارد هر ماه ۳۰ درصد از درآمدشان را برای پیش‌خرید خدمات درمانی به تأمین اجتماعی پرداخت می‌کنند اما به هنگام بروز جزئی‌ترین بیماری باید مسافت‌های طولانی را برای رسیدن به شهرهای اطراف همانند کرج و شهریار طی کنند تا بتوانند از خدمات درمانی بهره‌مند شوند.

وی تاکید کرد: احداث مراکز درمانی تامین اجتماعی مجهز در این منطقه ضروری است و تسریع در این امر مشکلات درمانی بسیاری از بیمه‌شدگان و بازنشستگانی را که از نبود امکانات درمانی دچار مشکلات فراوانی شده‌اند را بهبود می‌بخشد.

تیموری نبود خدمات درمانی تامین اجتماعی در این شهرستان را عامل تهدیدکننده سلامت جامعه کارگری دانست و گفت: تاکنون پیگیری و مکاتبات زیادی از سوی فعالان کارگری و بازنشسته این شهرستان برای دریافت امکانات درمانی و بیمارستانی تامین اجتماعی انجام شده که تا هم‌اکنون نتیجه‌ای نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز