خبرگزاری کار ایران

آمادگی واحدهای تولیدی و صنعتی برای اجرای طرح جهاد همبستگی ملی در مناطق سیل‌زده

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۰۶۹

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور گفت: کارخانجات و مراکز تولیدی برای اجرای طرح جهاد همبستگی ملی در مناطق سیل‌زده کشور اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش ایلنا ؛علی حسین رعیتی فرد (مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور) با بیان اینکه طرح جهاد همبستگی ملی طرح بسیار جامع و کارآمدی است که توسط رئیس سازمان بسیج مستضعفین برای کمک به مردم مناطق سیل زده اعلام شد که در این طرح هر مسجد در سراسر کشور ساخت یک منزل مسکونی و هر کاسب تامین یک کالای اساسی را عده‌دار خواهد شد و مجموعه بانک‌های کشور هر کدام یک مدرسه را تقبل خواهد کرد.

رعیتی فرد افزود: سپاه و بسیج تا آخرین لحظه کنار مردم سیل‌زده کشور خواهند بود و جهت تحقق طرح جهاد همبستگی ملی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه طرح جهاد همبستگی ملی به سرعت بخشیدن به عادی‌سازی شرایط زندگی در مناطق سیل‌زده کمک خوبی خواهد کرد، در بخش پایانی سخنان خود گفت: بسیج کارگری و کارخانجات کشور با همکاری کارخانجات و مراکز تولیدی، تامین نیازهای مالی سیل‌زدگان، تامین لوازم مورد نیاز و کالای اساسی خانواده‌های سیل‌زده و کمک به تامین مواد اولیه و مصرفی جهت بازسازی منازل مسکونی سیل‌زدگان را عهده‌دار خواهد شد.

به گفته وی؛ از مهمترین اهداف این طرح مشارکت همگانی در سراسر کشور است و از تمام صنوف و بازاریان دعوت می‌کنیم که در این طرح مشارکت کنند تا بخشی از مشکلات هموطنان سیل‌زده‌مان هرچه زودتر مرتفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز