خبرگزاری کار ایران

جلسه ستاد بزرگداشت هفته کارگر شهرستان لامرد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۳۳۵

نخستین جلسه ستاد بزرگداشت هفته کارگر سال ۹۸ شهرستان لامرد ظهر امروز (۲۶ فروردین) با حضور اعضای ستاد در محل خانه کارگر شهرستان لامرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالرضا روحی (دبیر خانه کارگر شهرستان‌های لامرد) ضمن تقدیر از همکاری اعضای ستاد در برگزاری هفته کارگر گفت: هفته کارگر سال ۹۸ با برنامه‌های متفاوت، و در شان مقام کارگر برگزار می‌شود.

او افزود: نامگذاری امسال به نام رونق تولید در شرایط حساس کنونی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید با تلاش مضاعف برای عملی شدن این شعار تلاش کنیم.

به گفته وی، باتوجه به اینکه مراسم هفته کارگر و معلم با یکدیگر همزمان شده لذا از رسانه‌های گروهی و بویژه صداوسیما انتظار داریم با اطلاع‌رسانی مناسب نسبت به تبلیغ برنامه‌ها در این ایام اقدام لازم را انجام دهند.

روحی گفت: با هماهنگی انجام شده فرماندار شهرستان لامرد در همایش روز کارگر شرکت خواهد کرد و در مراسم هفته پیش رو نیز برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده که انتظار داریم اکثر کارگران در آن شرکت کنند.

وی با ارائه گزارشی از برنامه های ستاد هفته کارگر سال ۹۸ افزود: تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، دومین دوره مسابقات قرآنی کارگران، حضور کارگران در نمازهای جمعه، پیاده‌روی خانوادگی کارگران، نشست مشترک تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، تجلیل از کارگران شهرداری، همایش شوراها و تشکل‌های کارگری، معرفی کارگران نمونه کشوری و تجمع یا راهپیمایی روز کارگر از برنامه‌های این هفته در لامرد است.

وی بیان کرد: همچنین نواختن زنگ کار در مدارس، زنگ ورزش در کارگاه‌ها، تجلیل از زنان کارگر و برگزاری سیزدهمین جشنواره نشان خدمت به قانون کار و همایش ملی کار و برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های جنبی هفته کارگر در لامرد است.

در ادامه نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی هم دیدگاه‌های خود را برای برگزاری بهتر مراسم روز کارگر بیان کردند.

جلسه ستاد هفته کارگر شهرستان لامرد روز دوشنبه با حضور نمایندگان تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و ادارات کار و تأمین اجتماعی، درمانگاه پلی کلنیک، سازمان فنی حرفه‌ای، حوزه مقاومت بسیج کارگری و سایر ادارات مربوطه در سالن اجتماعات شهید جنگاور فرمانداری  لامرد برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز